سهامداران شستا بخوانند | عالیجناب به دنبال رکوردشکنی

سهامداران شستا بخوانند | عالیجناب به دنبال رکوردشکنی

چند وقتی است که موضوع افزایش سرمایه شستا جدی تر از گذشته پیگیری می شود و همین مسيله موجب شده است تا این نماد چند روزی در صف خرید قفل شود. خبرها حکایت از آن دارد که این غول بورسی به دنبال رکوردشکنی در افزایش سرمایه است.

به گزارش نبض بورس، در تاریخ 26 اسفندماه بود که مجمع عمومی فوق‌العاده شستا برگزار شد و در این مجمع محمد رضوانی فر در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها گفت و اعلام کرد: تا دو ماه دیگر گزارشات آن نهایی خواهد شد.

در تاریخ 27 اسفندماه نیز طی اطلاعیه‌ای شستا در این خصوص شفاف سازی کرد. در این اطلاعیه آمده بود:
"پیرو مصوبه هیيت‌مدیره محترم شستا مورخ 20 اسفندماه 99 و نیز افشای آن به تاریخ 23 اسفند در سامانه کدال در خصوص افزایش سرمایه شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، اعلام می‌دارد برنامه افزایش سرمایه از محل مزبور در شرکت اصلی نیز مدنظر بوده که پس از ثبت افزایش سرمایه از مبلغ 8،000 میلیارد تومان به مبلغ 14،200 میلیارد تومان از محل اندوخته سرمایه‌ای، انجام تشریفات قانونی، اخذ تاییدیه‌های لازم و طی مراحل مربوطه انجام خواهد شد".

مشغول کارشناسی برای افزایش سرمایه هستیم

بعد از آن تقریبا خبر افزایش سرمایه عالیجناب بورس مسکوت ماند تا اینکه حدود یک هفته پیش جلال بهارستان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شستا  گفت:
مجموعه شستا در این خصوص قبلا افشاسازی کرده است. در حال حاضر مشغول کارشناسی هستیم و ظرف دو هفته آینده نتایج کارشناسی انتشار خواهد یافت و در کدال افشا خواهد شد.

رکورد افزایش سرمایه در بورس را خواهیم شکست

امروز 5 تیر 1400 دوباره محمد رضوانی فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه شستا در سال گذشته توضیحاتی داد.

وی گفت: در خرداد ماه 99 سرمایه 3 هزار و 900 میلیارد تومانی را به 8 هزار میلیارد تومان رساندیم. رضوانی فر افزود: در پایان سال 99 نیز از محل انباشته به 14 هزار و 200 میلیارد تومان افزایش سرمایه رسیدیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: ما یک افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در دستور کار داریم که به زودی رکورد افزایش سرمایه را خواهد شکست.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد