بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه / کدام گروه‌ها ظرفیت بالای رشد دارند؟

بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه / کدام گروه‌ها ظرفیت بالای رشد دارند؟

کارشناسان بازار سهام در پیش‌بینی هفتگی بازار سرمایه درباره روند بازار هفته آینده بر چه نظری هستند و کدام گروه‌ها را پیش‌رو می‌دانند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، کارشناسان بازار سهام در پیش‌بینی هفتگی بازار سرمایه درباره روند بازار هفته آینده بر چه نظری هستند و کدام گروه‌ها را پیش‌رو می‌دانند؟

برای هفته پیش رو کارشناسان بازار سرمایه معتقدند روند بازار سهام نوسانی یا خنثی است و گروه‌های خودرویی و شاخص‌ساز می‌توانند رشد کنند. البته عمده کارشناسان بر این نظر هستند که در هفته آینده تک سهم‌ها می‌توانند ظرفیت خوبی را برای رشد داشته باشند.

کارشناسان می‌گویند، روند بازار سهام تغییری نمی‌کند مگر آنکه در سیاست‌های اقتصادی دولت تغییری ایجاد و درباره برخی از صنایع و سیاست‌های خود شفاف‌سازی کند. تا زمانی که دولت موضعی مبهم درباره قیمت‌گذاری دستوری داشته باشد تغییری در بازار ایجاد نمی‌شود.

همچنین روند بازار سهام این روزها در گرو قیمت دلار است که با گمانه‌های شکل‌گیری مذاکرات برجام احتمال کاهش دلار شکل گرفته است اما کارشناسان پیش‌بینی کردند حتی با فرض به نتیجه رسیدن برجام نرخ ارز از 23 هزار تومان پایین‌تر نخواهد آمد. پس بنابراین از این جهت نباید نگرانی برای سهامداران وجود داشته باشد. در حال حاضر هم حمایت 27 هزار تومان برای دلار شکل گرفته است.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد