پیش بینی روند قیمتی شاروم در روزهای آینده بورس

پیش بینی روند قیمتی شاروم در روزهای آینده بورس

شاروم به مانند بیشتر نمادهای بازار درگیر صف فروش می باشد و هر روز بدون اینکه حجم مبنای سهم معامله شود با کاهش قیمت اندکی به معاملات پایان می دهد. اهداف قیمتی این سهم کجاست؟

به گزارش نبض بورس، شاروم همچنان درگیر صف فروش است و بدون اینکه حجم مبنای سهم معامله شود هر روز بصورت ناچیزی منفی می‌شود که نتیجه آن اصلاح نکردن سهم و جذاب نبودن برای خرید است. امروز 17 اسفند 99 نیز سهم با معامله حداقلی و پایانی منفی 0.2 درصد بسته شد.

اهداف قیمتی شاروم کجاست؟
 

سهم بعد از اصلاح حدودا 50 درصدی قیمت از تابستان 99 در حمایت هندسی خود روی 1780 تومان واکنش مثبت نشان داده است و تا فیبوی 0.23 اصلاح در 2250 تومان هم رشد کرد و دوباره در مسیر اصلاح قرار گرفت تا اینکه اخیرا با تغییر دامنه نوسان سهم‌های بازار، قفل در صف فروش شد.
به هر حال سهم اکنون بسیار نزدیک به حمایت هندسی خود در 1780 تومان است و از طرفی دیگر هدف قیمتی اولیه سهم بر روی 2250 تومان قرار دارد. از این رو می‌شود گفت که سهم از نظر معیار R/R مناسب ارزیابی می‌شود. از طرفی دیگر اندیکاتور Stoch RSI در محدوده اشباع فروش قرار دارد و ممکن است که این اتفاق برای چند وقت به همین صورت بماند.

 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد