اخبار مهم بورس فردا 23 بهمن ماه| از خبر عرضه اولیه دو نماد تا افزایش سرمایه چند نماد و خبر خودرویی

اخبار مهم بورس فردا 23 بهمن ماه| از خبر عرضه اولیه دو نماد تا افزایش سرمایه چند نماد و خبر خودرویی

بورس فردا 23 بهمن ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، بورس فردا دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

1- معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت: یکی از شیوه‌های ما برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان توسط خودروسازان، عرضه خودرو با قیمت 5 درصد زیر نرخ بازار بود تا از محل درآمد حاصل از آن، خودروسازان بخشی از مطالبات قطعه‌سازان را بپردازند، اما این طرح اثر منفی بر بازار گذاشت، بنابراین مسکوت ماند.
2- نماد شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون در بورس تهران درج شد: شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون با نماد "فبیستون" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
3- فگستر: پیشنهاد هیيت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان / درصد افزایش سرمایه: 33 درصد
4- عرضه اولیه سهام شرکت نشاسته و گلوکز آردینه به روش ترکیبی در نماد معاملاتی آردینه در بازار دوم فرابورس ایران در تاریخ چهارشنبه 25 بهمن‌ماه 1402،
5- حگردش: پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت ریل گردش ایرانیان
درصد افزایش سرمایه: 11 درصد/ محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
6- دعوت به مجمع فولاد: جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/12/02 جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار میگردد.
7- هفتمین حراج حضوری شمش طلا سه شنبه 24 بهمن ماه برگزار می‌شود.
8- نماد معاملاتی سپرده هشتمین نماد در بازار توافقی فرابورس درج شد.
9- معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی در سال آینده: ريیس سازمان برنامه: معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی اعم از سپرده‌های اشخاص حقوقی و حقیقی به‌موجب قانون مالیات‌های مستقیم مصوب و برقرار شده و بدون هیچ‌گونه تغییری در سال آینده ادامه خواهد یافت.
10- خرید کالا، تجهیزات و ماشین‌آلات از پرداخت حق‌بیمه معاف شد.
11- وزارت صمت: قیمت کارخانه‌ای خودرو تغییر نمی‌کند

آخرین اخبار بورس و اقتصاد