پیش بینی قیمت پپه قورباغه / نهنگ‌ها جا خوش کردند!

پیش بینی قیمت پپه قورباغه / نهنگ‌ها جا خوش کردند!

قیمت میم کوین محبوب پپه (PEPE) در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی داشت؛ زیرا نهنگ‌های کریپتو همچنان به سرمایه‌گذاری میلیونی...

به گزارش پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، نهنگ‌هایی که 10 تریلیون تا 100 تریلیون PEPE دارند، از 12 تا 20 نوامبر، 94٫1 تریلیون توکن دیگر، به ارزش تقریبی 113 میلیون دلار را به دارایی‌های خود اضافه کرده است.

هنگامی که نهنگ‌ها موجودی خود را در طول یک رالی افزایش می‌دهند، نشان‌دهنده آن است که این گروه از سرمایه‌گذاران برای دستاوردهای بیشتر آماده می‌شوند. بدیهی است که این انباشت سنگین، تاثیر مثبتی بر قیمت PEPE گذاشته است. و اگر نهنگ‌ها دارایی‌های خود را همچنان نگه دارند، قیمت این میم کوین می‌تواند حتی بالاتر هم برود.

تیم توسعه‌دهنده پپه به تازگی 418 میلیارد توکن PEPE به ارزش تقریبی 500 هزار دلار را به کیف پول بایننس منتقل کرده که این توکن‌ها قرار است از طریق کمپین‌های مختلف بین کاربران توزیع شوند. این اقدام هم احساسات صعودی در بین سرمایه‌‌گذاران خرد را افزایش داده است.

بنابراین، فشار صعودی از سوی سرمایه‌‌گذاران خرد و افزایش تقاضای نهنگ‌ها می‌تواند قیمت PEPE را در روزهای آینده افزایش دهد.

پیش‌بینی قیمت پپه: آیا PEPE می‌تواند سطح 0٫000002 دلار را پس بگیرد؟

شاخص The Global In/Out of the Money که دارندگان فعلی پپه را بر اساس قیمت ورودی آنها گروه‌بندی می‌کند، نیز این پیش‌بینی صعودی را تایید می‌کند.

بر اساس داده‌های این شاخص، 27،650 آدرس 28٫16 تریلیون PEPE را با قیمت متوسط 0٫000001 دلار خریداری کرده‌اند. اگر این سرمایه‌گذاران همچنان به هولد کردن ادامه دهند، قیمت PEPE می‌تواند طبق پیش‌بینی‌ها به 0٫000002 دلار افزایش یابد.

با این حال، اگر قیمت پپه به زیر 0٫0000007 دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند این پیش‌بینی مثبت را باطل کنند. اما، در آن صورت، 9،330 آدرسی که 43٫96 تریلیون PEPE را با قیمت متوسط 0٫000001 دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند پشتیبانی اولیه را ارايه دهند و از یک سقوط بزرگ برای قیمت PEPE جلوگیری کنند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد