رشد 6درصدی زملارد در چهارمین روز هفته/ زملارد با رشد حداکثری به صف خرید نشست

رشد 6درصدی زملارد در چهارمین روز هفته/ زملارد با رشد حداکثری به صف خرید نشست

در معاملات فرابورس امروز زملارد با رشد 6درصدی قیمت 39,167را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم 150میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «زملارد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هاناپاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر رشد 6درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در آخرین معاملات خود، عدد 38,778ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود چهار میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 39,167ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز زملارد از رقم 15میلیارد تومان عبور کرد.  همچنین بیش از 99درصد از سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر را حقیقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، سه میلیون برگه سهم (77درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از 900هزار برگه سهم (23درصد) را اشخاص حقوقی به فروش رساندند

گفتنی است زملارد پس از ثبت معاملاتی متعادل در ساعت اولیه بازار، به صف خرید نشست و سهامداران را در انتظار خرید گذاشت. معاملات زملارد همچون سایر نمادهای زراعتی با رشد همراه شد و کام سهامداران خود را شیرین کرد.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد