تحلیل تکنیکال نمادهای فولاد، فملی، شستا، شپنا، فرابورس و اهرم

تحلیل تکنیکال نمادهای فولاد، فملی، شستا، شپنا، فرابورس و اهرم

با توجه به شرایط اصلاحی خاص در کلیت بازار و دغدغه مخاطبان، به تحلیل تکنیکال نمادهای فولاد، فملی، شستا، شپنا، فرابورس و اهرم شاخص بازار می‌پردازیم. شایان ذکر است در کنار این تحلیل بررسی شرایط بنیادی هر سهم نیز برای انتخاب سرمایه‌گذاری حايز اهمیت می‌باشد.

به گزارش نبض بورس، با توجه به شرایط اصلاحی خاص در کلیت بازار و دغدغه مخاطبان، به تحلیل تکنیکال نمادهای فولاد، فملی، شستا، شپنا، فرابورس و اهرم شاخص بازار می‌پردازیم. شایان ذکر است در کنار این تحلیل بررسی شرایط بنیادی هر سهم نیز برای انتخاب سرمایه‌گذاری حايز اهمیت می‌باشد.

تحلیل تکنیکال فولاد

نماد فولاد به محدوده قوی حمایت دینامیک-استاتیک رسیده است که مطابق با تراز 0.5 فیبوناچی نیز می‌باشد. در اندیکاتور RSI نیز به حمایت ضعیف استاتیک رسیده‌ایم و حمایت قوی آن را نیز در صورت ادامه اصلاح مشخص کرده‌ایم.

تحلیل تکنیکال فملی

نماد فملی نسبت به اوج قیمت خود کمتر از 15 درصد تاکنون اصلاح نموده است (که نشانه اقبال بسیار خوب سرمایه‌گذاران بدان است) نزدیک حمایت تراز 0.5 فیبوناچی می‌باشد و شکست خط روند نزولی ترسیم شده یکی از نشانه‌های تغییر روند این نماد می‌تواند باشد.

تحلیل تکنیکال شستا

نماد شستا با دقت بسیار خوبی به حمایت تراز 0.5 مطابق با حمایت استاتیک مهم رسیده است.

تحلیل تکنیکال شپنا

نماد شپنا حمایت استاتیک خود را از دست داده است و حمایت دینامیک و استاتیک بعدی در فاصله کمی از قیمت است و قیمت نماد روز معاملاتی آتی احتمال قوی بدان خواهد رسید.

تحلیل تکنیکال فرابورس

نماد فرابورس نیز با دقت خوبی به حمایت استاتیک مهم در قیمت و RSI اکنون رسیده است.

تحلیل تکنیکال اهرم

نماد اهرم همچنین با دقت بسیار خوبی به حمایت استاتیک خود که نزدیک تراز 0.5 فیبوناچی اصلاحی نیز می‌باشد رسیده است و حمایت تاریخی RSI نمایش داده شده است. شکست خط روند نزولی در اندیکاتور می‌تواند نشانه خوبی برای اتمام اصلاح آن باشد.


با توجه به تحلیل‌های بیان شده، روز آتی احتمال حمایت تکنیکال در بازار وجود دارد و در صورت شکست آن‌ها و تثبیت قیمت آخرین معامله پایین‌تر از آنها، هر نماد نیاز به تحلیل مجدد برای بررسی ادامه مسیر خود دارد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد