از «جزيیات آیین نامه سرمایه گذاری خارجی در بورس تهران» تا «توقف طرح تحقیق و تفحص از بورس»

از «جزيیات آیین نامه سرمایه گذاری خارجی در بورس تهران» تا «توقف طرح تحقیق و تفحص از بورس»

در طول سال هایی که بورس ایران فعالیت خود را آغاز کرده است اتفاقات و وقایعی را به خود دیده است که هر یک به نوعی می توانند تجربه ای برای مدیران فعلی و تجدید خاطراتی برای سهامداران باشند. این نوشتار به وقایع و اخبار بورس ایران در سومین روز خرداد ماه در طی سال های مختلف خواهد پرداخت که به نوعی برای بورس ایران حايز اهمیت بوده اند.

به گزارش نبض بورس، در طول سال هایی که بورس ایران فعالیت خود را آغاز کرده است اتفاقات و وقایعی را به خود دیده است که هر یک به نوعی می توانند تجربه ای برای مدیران فعلی و تجدید خاطراتی برای سهامداران باشند. این نوشتار به وقایع و اخبار بورس ایران در سومین روز خرداد ماه در طی سال های مختلف خواهد پرداخت که به نوعی برای بورس ایران حايز اهمیت بوده اند.

3 خرداد 1384، دبیر کل بورس اوراق بهادار گفت: با تصویب آیین نامه اجرایی سرمایه گذاری خارجی در بورس که برای تصویب نهایی به هیات دولت ارایه شده است، سرمایه گذاران خارجی مجاز به خرید سبد سهام شرکت های ایرانی تا سقف 10 درصد خواهند شد.

3 خرداد 1389، سهام وبملت،‌ وتجارت، فملی، رمپنا، حکشتی، لکما، شپنا به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واگذار شد.

3 خرداد 1390، حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت :‌ شورای رقابت باید به صورت کتبی اظهار نظر خود در مورد معامله بلوکی ایران خودرو را به این شرکت ارايه دهد.

3 خرداد 1391، بورس شیراز 9 ساله شد.

3 خرداد 1393، اساسنامه و امیدنامه تشکیل صندوق توسعه پروژه در سازمان بورس تدوین و نهایی شده و برای تایید نهایی وزیر نفت برای مقام وزارت ارسال شد.

3 خرداد 1394، بورس نیویورک، نخستین بورسی خواهد بود که شاخص بیت کوین را بررسی و محاسبه خواهد کرد.

3 خرداد 1399، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران: اختلال سامانه معاملاتی بورس تهران با سرعت رفع می شود

3 خرداد 1400، عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کوروش (نماد غکورش) در روز چهارشنبه مورخ 5 خرداد 1400 در بورس تهران انجام می‌شود.

3 خرداد 1402، مجید عشقی، ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار صبح امروز (چهارشنبه 3 خرداد) به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با مدیران سابق روابط عمومی این سازمان دیدار کرد. این جلسه به میزبانی مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

منبع: سنا و روزنامه دنیای اقتصاد و همشهری

  • بورس در گذر زمان هر روز ساعت 7 صبح منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد