بازار طلافروشان به وضعیت عادی برگشت / طلا و سکه...

بازار طلافروشان به وضعیت عادی برگشت / طلا و سکه...

بر اساس گفته ريیس کمیسیون تخصصی طلا اتاق اصناف: تمامی واحدهای صنفی طلا، جواهر و نقره از روز 5 خرداد فعالیت خود را آغاز...

کیومرث امیریان، ريیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران، اعلام کرد که تمامی واحدهای صنفی مرتبط با این حوزه در سراسر کشور، فعالیت خود را از روز 5 خرداد ماه از سر گرفته‌اند.

به گفته امیریان، بر اساس گزارش‌های دریافتی، کلیه واحدهای صنفی طلا، جواهر و نقره در سطح کشور، از تاریخ 5 خرداد به فعالیت خود بازگشته‌اند.

این اقدام می‌تواند گامی مثبت در بازگشت به شرایط عادی پس از هرگونه وقفه احتمالی در فعالیت‌های این بخش محسوب شود. همچنین، این خبر می‌تواند امیدواری را در میان فعالان این صنعت افزایش دهد.

در مجموع، ريیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران، از بازگشایی و از سرگیری فعالیت تمامی واحدهای صنفی این حوزه در سراسر کشور خبر داده است.

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، وی افزود: پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران، به ویژه کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره منجر به اصلاح بندهایی از آيین‌نامه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و موجب رضایت فعالان صنفی این حوزه شد.

به گفته امیریان، کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران درصدد است تا با تشکیل یک تیم حقوقی از متخصصان و مشاوران زبده و کارآمد، پیگیر اصلاحات دیگری در آيین‌نامه‌های اجرایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد.

وی تاکید کرد: مصمم هستیم تا با همراهی فعالان صنفی حوزه طلا و جواهر خلاء‌های قانونی را شناسایی و با کمک تیم حقوقی اتاق اصناف ایران، اصلاحات لازم را در آيین‌نامه‌ها و قوانین مرتبط از مسیر قانونی انجام دهیم.

 

بروز رسانی: یک‌‌شنبه 6  خرداد 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 916  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 938

قیمت یورو (اسکناس)

48  هزار و 740

قیمت یورو (حواله)

45 هزار و 509

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 230

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 419

 

بروز رسانی: یک‌‌شنبه 6  خرداد 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  36  میلیون و 900 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

40  میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

22  میلیون و 850 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

14  میلیون و 800 هزار

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 900 هزار

 

بروز رسانی: یک‌‌شنبه 6  خرداد 13:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 263 هزار

مثقال طلا

14 میلیون و 135 هزار

انس طلا(دلار)

2334

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد