قیمت انواع میوه آنلاین / این خرید صرفه اقتصادی ند...

قیمت انواع میوه آنلاین / این خرید صرفه اقتصادی ند...

در این گزارش به بررسی قیمت میوه آنلاین پرداخته ایم.

بسیاری از افراد برای تهیه میوه به میادین میوه و تره بار می روند و عده ای دیگر از فروشگاه های محل خرید خود را انجام می دهند. اما عده ای دیگر وجود دارند که به دلیل نداشتن وقت کافی و یا بی حوصلگی ترجیح می دهند که میوه خود را از فروشگاه های آنلاین تهیه کنند. خرید میوه از فروشگاه های آنلاین، این امکان را به شما می دهد که با یک کلیک ساده، در مقابل انبوهی از میوه ها قرار بگیرید و هرچه خواستید انتخاب کنید. لازم به ذکر است که خرید میوه از این فروشگاه ها کمی برایتان گران قیمت تر خواهد شد و هزینه پیک نیز به آن تعلق می گیرد.

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع میوه آنلاین در فضای مجازی شدیم. در یکی از سایت ها قیمت 500 گرم گوجه سبز 90 هزار تومان قرار داده شده است. لین در صورتی است که در بازار آزاد قیمت هر کیلو گوجه سبز مبلغ 80 هزار تومان استو این همان اختلاف قیمتی است که در ابتدای گزارش به آن اشاره کردیم. قیمت هر کیلو پرتقال در این سایت مبلغ 55 هزار تومان و نیم کیلو توت فرنگی 92 هزار تومان است. همچنین نیم کیلو لیمو ترش34 هزار تومان و یک کیلو سیب نیز 70 هزار تومان فروخته می شود.

میوه های بسیاری در این سایت فروخته می شود. به عنوان مثال طالبی، ملون و هنوانه نیز از میوه هایی است که در این سایت وجود دارند. هر عدد طالبی 2 کیلویی 90 هزار تومان، ملون یک و نیم کیلویی 62 هزار تومان و هنوانه 6 کیلویی 50 هزار تومان فروخته می شود.

با بررسی سایر سایت ها، قیمت دیگر میوه ها را بررسی کرده ایم. در جدول زیر می توانید قیمت انواع میوه آنلاین را بررسی کنید.

 

میوه

قیمت

سیب قرمز یک کیلوگرم

70،000

سیب زرد یک کیلوگرم

79،000

خیار یک کیلوگرم

39،000

طالبی بزرگ 2 و نیم کیلویی

88،000

موز یک کیلوگرم

71،000

هندوانه 7 کیلوگرم

118،000

طالبی تو سبز 2 ونیم کیلوگرم

79،000

ملون 500 گرم

49،000

خربزه گرمسار 3 کیلوگرم

180،000

خرید میوه به صورت آنلاین، اقدامی ساده است و می توانید به راحتی در منزل یا محل کار، میوه مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین می توان گفت که خرید این مدل میوه از نظر اقتصادی به صرفه نیست و بهتر است به یکی از مراکز فروش میوه مراجعه کنید. البته با گشت کوتاه متوجه شدیم که سایت ها چندان تنوعی در محصولات خود ندارند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد