از «توزیع یک‌میلیون تومان سهام عدالت مددجویان بهزیستی» تا «عرضه اولیه عالیس»

از «توزیع یک‌میلیون تومان سهام عدالت مددجویان بهزیستی» تا «عرضه اولیه عالیس»

در طول سال هایی که بورس ایران فعالیت خود را آغاز کرده است اتفاقات و وقایعی را به خود دیده است که هر یک به نوعی می توانند تجربه ای برای مدیران فعلی و تجدید خاطراتی برای سهامداران باشند. این نوشتار به وقایع و اخبار بورس ایران در ششمین روز خرداد ماه در طی سال های مختلف خواهد پرداخت که به نوعی برای بورس ایران حايز اهمیت بوده اند.

به گزارش نبض بورس، در طول سال هایی که بورس ایران فعالیت خود را آغاز کرده است اتفاقات و وقایعی را به خود دیده است که هر یک به نوعی می توانند تجربه ای برای مدیران فعلی و تجدید خاطراتی برای سهامداران باشند. این نوشتار به وقایع و اخبار بورس ایران در ششمین روز خرداد ماه در طی سال های مختلف خواهد پرداخت که به نوعی برای بورس ایران حايز اهمیت بوده اند.

6 خرداد 1387، وزیر رفاه و تامین اجتماعى از آغاز مرحله دوم توزیع سهام عدالت مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی خبر داد. دکتر عبدالرضا مصری تاکید کرد: در این مرحله به هر یک از مددجویان یک‌میلیون تومان سهام اعطا می‌شود.

6 خرداد 1388، هیات پذیرش اوراق بهادار به 15 شرکت از 24 شرکت مشروط بازار دوم کارت قرمز داد تا طی دو سال اخیر تعداد شرکت‌‌های اخراجی بورس به 86 شرکت برسد و آمار شرکت‌‌های کنونی بورسی به 332 رسیده باشد.

6 خرداد 1389، برای راه‌اندازی و پیاده‌سازی XBRL در ایران، از تجربه چندین کشور در این زمینه استفاده خواهد شد. دبیر کمیته استانداردها و آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب بالا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امید می‌رود XBRL تا پایان سال 89، اجرایی شود.

6 خرداد 1391، براساس تبصره "ب" ماده99 قانون برنامه پنجم و موافقت کمیته عرضه شرکت شوکو پارس که در زمینه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر فعالیت می کند به عنوان هفتاد و یکمین نماد معاملاتی در بازار پایه درج شد.

6 خرداد 1392، سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر در گروه واسطه گری مالی و پولی و سرمایه گذاری کوه نور در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات قرار دارد و به عنوان یکصد و سی و یکمین و یکصد و سی و دومین نماد معاملاتی در فهرست شرکت های بازار پایه توافقی فرابورس درج شدند.

6 خرداد 1397، ريیس سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد: به زودی شیرخام در بورس کالا عرضه می شود.

6 خرداد 1400، صبح امروز نشست شورای مشورتی ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور دکتر دهقان دهنوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر پیمان نوری بروجردی معاون اقتصادی دادستان کل کشور، دکتر عبده تبریزی عضو سابق شورایعالی بورس، دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده، دکتر شاپور محمدی رییس پژوهشکده پولی و بانکی، دکتر حسن قالیباف اصل مشاور وزیر اقتصاد و دکتر حسین عبده تبریزی و دکتر راعی استاد دانشگاه تهران برگزار شد.

6 خرداد 1402، فرابورس، امروز شنبه 6 خرداد میزبان 12 درصد از سهام شرکت بهار رز عالیس چناران خواهد بود.



منبع: سنا و روزنامه دنیای اقتصاد و همشهری

  • بورس در گذر زمان هر روز ساعت 7 صبح منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد