تحلیل وتوسم 5 خرداد 1403

تحلیل وتوسم 5 خرداد 1403

در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام وتوسم به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وتوسم نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

به گزارش نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام وتوسم به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وتوسم نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل وتوسم 5 خرداد 1403

نماد وتوسم با شکست سقف کانال فیبوناچی یک حرکت پنج موجی را به نظر شروع کرده است که موج پنجم در حال شکل‌گیری می‌باشد و با بسط موج چهارم و تناوب موج سوم چند هدف برای این موج بدست آمده است که در سمت راست نمودار در کادر آبی رنگ نمایش داده شده است، لیکن امکان اینکه موج پنجم ناقص باشد و به سقف موج سوم برسد با توجه به توضیحات زیر نیز وجود دارد.

واگرایی نسبتا قابل قبولی در اندیکاتور‌های RSI و MACD مشاهده می‌شود و با خطوط قرمز نمایش داده شده است، که این موضوع ورود سرمایه‌گذاری جدید را پر ریسک می‌نماید.

در نمودار قیمت-حجم تراز 4218 با توجه به حجم معاملاتی آن اهمیت زیادی دارد و شکست محدوده نشان داده شده در نمودار مرتبط برای ادامه رشد نماد ضروریست.

یک خط روند صعودی نیز ترسیم شده است که برای سرمایه‌گذاران فعلی نماد پیشنهاد می‌شود آن را زیر نظر داشته باشند، حفظ آن برای ادامه روند صعودی نماد بسیار مهم می‌باشد.

در صورت اصلاح نماد یکی از خطوط دینامیک که احتمال حمایت از قیمت را دارند خط میانی باند بولینگر فیبوناچی است که با کمی افت از آن اغلب نمودار در تاریخچه حمایت شده است.


خلاصه تحلیل تکنیکال وتوسم

حمایت و مقاومت‌های استاتیک اغلب شامل یک محدوده هستند و یک نقطه متوسط از آن بیان شده است.

حمایت استاتیک (ثابت) اول: 3934

حمایت استاتیک (ثابت) دوم: 3703

حمایت استاتیک (ثابت) سوم: 3504

حمایت استاتیک (ثابت) چهارم: 3334

حمایت استاتیک (ثابت) پنجم: 3198

مقاومت استاتیک (ثابت) اول: 4683

مقاومت استاتیک (ثابت) دوم: 5096 الی 5199

مقاومت استاتیک (ثابت) سوم: 5868

آخرین اخبار بورس و اقتصاد