تاثیر زمزمه های آزادسازی واردات خودرو بر بازار

تاثیر زمزمه های آزادسازی واردات خودرو بر بازار

افزایش قیمت خودرو در ماه های اخیر این بازار را در رکود بی سابقه ای فرو برد و حال زمزمه های آزادسازی واردات خودرو خرید و فروش در این بازار را بیش از پیش کاهش داده است.

خبرآنلاین: همزمان با پیش بینی های مطرح شده در خصوص کاهش 50 تا 80 درصدی قیمت خودروهای وارداتی با آزادسازی واردات خرید و فروش در بازار های داخلی بیش از پیش کاهش یافت؛ در دو هفته اخیر رکود حاکم شده بر بازار نوسانات قیمت خودرو را نیز به حداقل رسانده است به طوری که قیمت اکثر خودروهای موجود در بازار در 24 ساعت گذشته ثابت بوده است.

در بین رکود حاکم شده در بازار اما دو خودرو پراید 131 و 132 کماکان در حال پیشروی هستند به طوری که پراید 131 از 139 میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت 140 میلیون تومان رسیده است و پراید 132 نیز در این مدت 2 میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر 134 میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودروهای موجود در بازار اما از نوسانات در امان بودند؛ در بین خودروهای پژو نیز این ثبات قیمت ها به چشم می خورد و خودرو پژو پارس مدل 1399 در 24 ساعت گذشته بر روی 254 میلیون تومان ثابت مانده است و مدل 1400 این خودرو نیز در این مدت بر روی قیمت 273 میلیون تومان ثابت مانده است و در بین خودروهای سمند نیز سمند ال ایکس ای اف 7 مدل 1399 در 24 ساعت گذشته بر روی قیمت 260 میلیون تومان ثابت مانده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد