آغاز فروش فوری ایران خودرو / سه ماهه صاحب پژو...

آغاز فروش فوری ایران خودرو / سه ماهه صاحب پژو...

در این گزارش میتوانید شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید.

جدیدترین شرایط فروش فوری ثبت نام ایران خودرو با تحویل 90 روزه اعلام شد. در این طرح پژو 207 با تحویل 90 روزه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

ثبت نام ایران خودرو خرداد 1403

ثبت نام پژو 207 به صورت فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو است که جزییات آن را در تصویر زیر بخوانید:

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خرید خودرو، فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش زمستان 1402 به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه 1402 شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

متقاضیان تا 10 روز زمان دارند نسبت به تکمیل وجه ایران خودرو اقدام کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

در پی افزایش التهابات در بازار خودرو و جهش قیمت‌ها، خودروسازان داخلی بار دیگر به سراغ طرح‌های فروش فوری آمده‌اند. این طرح‌ها که با هدف تنظیم بازار و عرضه بیشتر خودرو به متقاضیان واقعی اجرا می‌شوند، در کوتاه‌مدت می‌توانند تا حدی به تعدیل قیمت‌ها و کاهش التهابات بازار کمک کنند.

با این حال، کارشناسان معتقدند تاثیر این طرح‌ها در بلندمدت به عوامل مختلفی از جمله میزان عرضه واقعی خودرو به بازار، کنترل تقاضا و شرایط کلان اقتصادی بستگی دارد.

کارشناسان بر این باورند  عرضه بیشتر خودرو به بازار می‌تواند تا حدی از تب تقاضا کاسته و به تعدیل قیمت‌ها کمک کند.

از طرفی این طرح‌ها با شرایط و ضوابطی که دارند، می‌توانند شانس خرید خودرو را برای متقاضیان واقعی که به دنبال استفاده شخصی از آن هستند، افزایش دهند.

همچنین با عرضه بیشتر خودرو از طریق طرح‌های فروش فوری، جذابیت سرمایه‌گذاری در این بازار که عمدتا با انگیزه کسب سود انجام می‌شود، کاهش می‌یابد.

به طور کلی، طرح فروش فوری خودرو می‌ تواند در شرایطی که بازار با التهابات و نوسانات شدید قیمت مواجه است، تا حدی به آرامش بازار کمک کند. با این حال، برای اثرگذاری بلند مدت این طرح‌ ها، لازم است اقدامات دیگری از جمله افزایش تولید، کنترل تقاضا و اصلاحات ساختاری در صنعت خودرو نیز در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد