حفظ سهام بنیادین و DPS محور در پرتفو

حفظ سهام بنیادین و DPS محور در پرتفو

بهتر است سهام بنیادین و DPS محور را در پرتفوی خود حفظ کنید و حتی اگر قرار است نوسان بگیرید با بخشی از آن این کار را انجام دهید.

به گزارش بورس نیوز، بازار در روز گذشته با رشد بیش از 26500 واحد در کانال یک میلیون و 386 هزار واحد قرار گرفت و آماده رویارویی با سقف کانال نزولی در محدوده یک میلیون و 400 هزار واحد کرده و می‌تواند به اندازه ارتفاع کانال نزولی یعنی تا سطوح تقریبی 1/530 میلیون واحد رشد کند.

همانطور که در روز گذشته گفتیم امروز روز مهمی است و به جدال واقعی عرضه و تقاضا تبدیل خواهد شد. با شرایط موجود، بهتر است سهام بنیادین و DPS محور را در پرتفوی خود حفظ کنید و حتی اگر قرار است نوسان بگیرید با بخشی از آن این کار را انجام دهید.

شاخص کل در معاملات روز گذشته 26480 هزار واحد افزایش یافت و به ارتفاع یک میلیون و 385 هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز 1.16 درصد افزایش یافت.

با توجه به تغییرات مثبت در بودجه سال آینده، مواردی مانند حذف تعلیق نمادها، کاهش نظارت‌های سلیقه‌ای و... می‌تواند یکی از عوامل بازگشت اعتماد بین معامله گران باشد.

دیروز ارزش معاملات کل بازار سرمایه با رشد 57 درصدی به رقم 9 هزار و 529 میلیارد تومان افزایش یافت. نماد‌های "فارس"، "فملی" و"فولاد" بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

روند کاهشی قیمت دلار

قیمت دلار در نخستین روز هفته و پیش از شروع مذاکرات معاملات خود را با روند کاهشی آغاز کرد. به طوری که با قیمت 29 هزار و 850 تومان معامله شد. همچنین اخبار مثبتی درباره نتیجه مذاکرات و دستیابی به یک توافق در این دور، از داخل کشور به گوش می‌رسد. سکه نیز با کاهش قیمت در سطح 13 میلیون و 35 هزار تومان قرار گرفت.

ریزش بازار رمزارز‌ها

در نشست معاملاتی رمز ارز‌ها کاهش یافتند، بیت کوین با کاهش 0.87 درصدی در 51 هزار دلار قرار دارد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد