روسیه: به حمایت بیش‌تر از اجرای پروژه‌های توسعه در سوریه پایبندیم

روسیه: به حمایت بیش‌تر از اجرای پروژه‌های توسعه در سوریه پایبندیم

سفیر روسیه در دمشق در دیدار با ريیس و اعضای هیات امنای بنیاد همکاری سوریه و روسیه بر افزایش حمایت کشورش از پروژه‌های توسعه در سوریه تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، «الکساندر یفیموف» سفیر روسیه در دمشق بر آمادگی خود برای ارايه حمایت و تسهیلات بیشتر در اجرای پروژه‌های بنیاد «همکاری سوریه و روسیه» تاکید کرد.

سفیر روسیه امروز سه شنبه با ريیس و هیات امنای این بنیاد در دمشق به بررسی توافقات، رویدادها و پروژه‌های توسعه‌ای در سوریه پرداخت که با همکاری طرف روسی در دست اجراست.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه بازسازی مدارس سوریه با همکاری طرف روسی و وزارت آموزش و پرورش سوریه و پروژه بازسازی کلینیک‌های پزشکی مشترک اشاره کرد.

دو طرف همچنین راه‌های تعمیم این تجربه مشارکتی در تمام نقاط کشور سوریه را بررسی کردند، علاوه بر آن این مشارکت در زمینه فعالیت‌های پزشکی برای افزایش آگاهی در مورد سرطان و همچنین درمان شهروندان سوری در مناطق دورافتاده با همکاری مرکز آشتی روسیه در مناطقی از نظیر ذیبین در ریف السویداء، العتیبه در حومه دمشق و دوما در جنوب سوریه نیز خواهد بود.

سفیر روسیه همچنین با اعضای هیيت امنای بنیاد راه‌های ارتقای سطح همکاری‌های بشردوستانه و رسانه‌ای بین نهادهای مربوطه در سوریه و روسیه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد