کسی جرات تجاوز به ایران را ندارد / ایران امروز...

کسی جرات تجاوز به ایران را ندارد / ایران امروز...

سید ابراهیم ريیسی ريیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهل‌وپنجمین سالروز...

ريیس‌جمهور گفت: امروز در 45 سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که ایران بر سیاست نه شرقی و غربی استوار بوده است و خود دارای قدرت و اقتدار است.

 سید ابراهیم ريیسی ريیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران عزت را به جای ذلت و استقلال را به جای وابستگی همه جانبه کشور به بیگانگان انتخاب کردند. پیام ملت ایران پیام استقلال بود.

وی با بیان این‌که «ایران امروز وابسته به شرق و غرب نیست» ادامه داد: پیام نه شرقی و نه غربی همیشه مورد توجه ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به این‌که «امروز در 45 سالگی انقلاب اسلامی  اعلام می‌کنیم ایران بر سیاست نه شرقی و غربی استوار بوده است» ادامه داد: ایران از شرق و غرب و هیچ کشور قدرتمندی دستور نمی‌گیرد. ایران خود دارای قدرت و اقتدار است.

ريیس قوه مجریه  در ادامه تاکید کرد: اقتدار نظامی و بنیه دفاعی کشور برای همه دشمنان که تجاوز به این آب و خام را در سر می‌پرورانند  بازدارنگی دارد. امروز می‌بینید که ادبیات تهدید کاملا به حاشیه رفته و دیگر کسی از این حرف‌ها که گزینه نظامی روی میز است نمی‌زند و کسی در فکر و زبانش در فکر تجاوز نیست و این به خاطر بنیه دفاعی، نیروهای توانمند و این حضور میلیونی مردم در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: در 1400 شهر و بخش و 35 هزار روستا مردم به خیابان می‌آیند و دفاع از نظام مقدس اسلامی را فریاد می‌زنند که این باعث می‌شود که در عالم کسی جرات تجاوز به این آب و خاک را نداشته باشد.

تاثیر برکت خودباوری، خداباوری و مردم باوری بر پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف

ريیسی همچنین اظهار کرد: امروز در کشور به برکت خودباوری، خداباوری و مردم باوری پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف از جمله صنعت هسته‌ای، نظامی، علمی و فناوری به دست آورده‌ایم. امروز ما 10 هزار شرکت دانش بنیان داریم و در تولید علم در منطقه حرف اول را میزنیم و رتبه علمی‌مان در دنیا 15 است که بسیار بالاست. جمهوری اسلامی امروز در بسیاری از عرصه‌ها توانسته به خودکفایی برسد. ما در صنعت پزشکی، دارویی و فناوری از سرآمدهای جهان شده‌ایم که این برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان است.

وی با یادآوری مشکلات در پیش از انقلاب خاطر نشان کرد: قبلا برای تجهیز و تعمیر تجهیزات‌مان نیازمند مستشاران خارجی بودیم اما امروز به برکت استقلال و اقتدار نظام این افتخار را داریم که عزیزان‌مان در داخل خودشان توانمند هستند. امروز به برکت اسلام عزیز و آموزه‌های دین و آموخته های امام راحل و رهبری فرزانه مردم می‌خواهند مستقل، آزاد و مسلمان زندگی کنند.

دولت در مسیر ریل‌گذاری امام و رهبری حرکت می‌کند

ريیس دولت سیزدهم در ادامه تاکید کرد: آنجایی که به گفتمان امام (ره) و رهبری عمل کرده‌ایم حوزه موفق‌ ما بوده است و آنجایی که افراد و مسيولینی در گوشه و کنار کشور به این گفتمان دل نداده‌اند و آن را باور نکرده‌اند عقب‌ماندگی داریم. تلاش ما در دولت این است که آنچه را امام (ره) و رهبری ریل‌گذاری کرده‌اند و جزو سیاست‌های کشور است و مردم می‌خواهند بر همان ریل کشور را اداره کنیم.

وی با تاکید بر این‌که «جمهوری اسلامی پرچمدار مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق انسان است»، عنوان کرد: امروز کافی است آن‌چه را که در فلسطین و غزه مقتدر می‌گذرد نگاه کنید تا غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسید و در این تابلو جنایت علیه بشریت، جنایات بزرگ جنگی و کودک‌کشی را ببینید. مردم فلسطین محاصره شده‌اند و آب، دارو و نیازهای اولیه به روی این مردم بسته شده است. این اگر جنایت علیه بشریت نیست پس اسمش چیست؟ امروز مدافع این جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای غربی هستند. اگر به خدا، وجدان و تاریخ اعتقاد دارید چگونه در برابر خدا، وجدان و تاریخ نسبت به این جنایت‌های هولناک پاسخ خواهید داد.

مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

ريیسی ادامه داد: هر روزی که بمباران‌ها قطع شود بدانید و همه عالم بدانند که رژیم صهیونیستی از بین رفته است. آن‌ها فقط می‌خواهند زمان را بگذرانند وگرنه مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. غربی‌ها با جنگ نظامی، محاصره اقتصادی و تحریم‌ها بسیار تلاش کردند که ما از دفاع از فلسطین و آرمان‌های انقلاب دست برداریم. به ما هم بارها پیام دادند که از دفاع از فلسطین دست بردارید اما امروز اثبات شد حق با جمهوری اسلامی و امام راحل آن مقتدای بصیرت‌آفرین ماست که فرمود فلسطین مسيله اول جهان اسلام است و قدس باید آزاد شود.

ادامه دارد ...

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد