بیش‌از 801 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

بیش‌از 801 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

رییس بنیاد مسکن گفت: بیش از 801 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده و بیش از 297 هزار واحد از این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر غلامرضا صالحی ريیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: تاکنون 801 هزار و 52 واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فرایند اجرا شده است که از این تعداد 297 هزار و 252 واحد تکمیل و تحویل شده است.

ريیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از مجموع 802 هزار و 52 واحد نهضت ملی مسکن که در فرایند اجرا قرار گرفت 529 هزار و 742 واحد روستایی و مابقی شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز 278 هزار و 42 واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست.

صالحی افزود: از واحدهای شهری در دست اجرا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز 19 هزار و 210 واحد تکمیل و تحویل شده است و مابقی در حال اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

به گزارش مهر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم بخشی از تعهدات 4 میلیون واحدی نهضت ملی را برعهده گرفت که تاکنون موفق شد بیش از 801 هزار واحد را وارد فرایند ساخت کند و از این تعداد نیز بیش از 297 هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان داده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد