به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکت، از برنامه ریزی برای تقویت حضور در فضای فروش مبتنی بر درگاه های آنلاین، تقویت شعب و سیاست های نوین برای آموزش های اثربخش نمایندگان سخن گفت.
او همچنین بر برنامه ریزی برای تقویت خرده فروشی سخن گفت و اظهار داشت: با سیاست هایی که تا کنون اتخاذ کرده ایم، موفق شدیم بیش از 50 درصد پورتفوی در نظرگرفته شده خود را تامین کرده و در ادامه برای تکمیل پورتفوی خود بنا داریم تا ارتباط با کارگزاران را نیز تقویت کنیم.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون در این خصوص تشریح کرد: با توجه به ضرورت فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه ای و نیز، تقویت پوشش های بیمه ای در مواقع وقوع حوادث، بر آن شدیم تا ضمن گسترش شبکه فروش ، نسبت به افزایش فروش در رشته آتش سوزی مسکونی، غیرصنعتی، انبار و صنعتی و در راستای افزایش انگیزش شعب، نماینده ها و کارگزاران نیز فعالیت کرده باشیم.
پوراسکندری در ادامه درباره تفاوت و مزایای بیمه آتشسوزی بیمه تعاون در مقایسه با سایر شرکتها نیز بیان داشت: ما تلاش میکنیم تا محصولی را ارايه دهیم که در مقایسه با سایر شرکتها متنوعتر و جذابتر باشد و در دید مردم تفاوتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم آن را به فروش برسانیم.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون در ادامه افزود: در یکی از کارهای انجام شده، بیمه تعاون اقدام به فروش بیمه نامه های آتش سوزی طرح منازل مسکونی و اصناف در قالب چندین دفترچه و با طرح های بسیار متنوع کرده و با برگزاری چندین جشنواره فروش، تجربه و نتایج خوبی بدست آورده است.
وی در ادامه گفت: درحال حاضر با همکاری سایر مدیریتهای فنی بیمه تعاون طرح های مشترکی را ارايه میدهیم، به گونهای که علاوه بر جذاب بودن آن، مردم کمترین مبلغ حق بیمه را پرداخت کنند و یا بیمه نامه را بدون پرداخت حق بیمه ای دریافت کنند.
وی افزود: طرح مشترکی را با بیمههای زندگی ارايه دادهایم که براین اساس وقتی بیمه عمر توسط مشتریان خریداری میشود، بیمه آتشسوزی به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار میگیرد و بیمه تعاون هزینه آن را پرداخت میکند.