آخرین خبر از تصمیمات دولت درباره قیمت بنزین

آخرین خبر از تصمیمات دولت درباره قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت نفت با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در...

ایسنا: مدیرعامل شرکت نفت با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته‌اند، گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد از 150 لیتر به 100 لیتر و یا محدودیت 40 لیتری هر نوبت سوخت‌گیری در همین راستا بوده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: از ابتدای خرداد ماه امکان استفاده از سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت فراهم می‌شود و طی هفت تا 10 روز، کارت سوخت برای متقاضیان صادر خواهد شد.

جعفر سالاری نسب، درباره سامانه آنلاین ثبت کارت سوخت، اظهار کرد: از سال 1402، 4 میلیون قطعه کارت سوخت تحویل مردم شده است و اکنون نیز سامانه‌ای را راه اندازی کرده‌ایم که بتوانیم فرایند صدور کارت سوخت را برای خودروهای نوشماره سریع‌تر کنیم و در برنامه داریم که این اقدام برای سایر خودروها هم انجام شود.

وی افزود: طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، 90 درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و 95 درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.

او با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته‌اند، گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد از 150 لیتر به 100 لیتر و یا محدودیت 40 لیتری هر نوبت سوخت‌گیری در همین راستا بوده است.

سالاری نسب افزود: هم‌اکنون 94 درصد مردم کمتر از 160 لیتر در ماه مصرف بنزین دارند که این میزان با مجموع 60 لیتر سهمیه 1500 تومانی و 100 لیتر سهمیه بنزین 3000 تومانی پوشش داده می‌شود.

پ
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد