فیش حقوقی اردیبهشت ماه فرهنگیان و بازنشستگان...

فیش حقوقی اردیبهشت ماه فرهنگیان و بازنشستگان...

فیش حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان کشوری و معلمان بازنشسته به صورت آنلاین بر روی وبسایت صندوق بارگذاری شده است.

کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.sabasrm.ir  یا از درگاه www.cspf.ir  میتوانند نسبت به دریافت  فیش حقوقی خود اقدام کنند

سال گذشته در روزهایی که با سخت گیری بی مورد ، بسیاری از فرهنگیان را از دریافت رتبه های بالاتر محروم کردند ، تصویری از فیش حقوقی 139 میلیونی در پتروشیمی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان در فضای مجازی وایرال شده بود که تاکنون واکنشی از سوی مراجع ذیربط نداشته است.        

در همان روزها به گزارش منهای فوتبال، عکسی که منتشر شده و باعث بازتاب گسترده در اینستاگرام شده بود، به ظهور دوباره فیش‌های حقوقی نجومی اشاره می‌کرد. این تصویر با واکنش‌های منفی و گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده بود. در تصویر، یک فیش حقوقی با مبلغ 139 میلیون تومان در شرکت پتروشیمی مروارید که وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان است، قابل مشاهده بود. تصویر برای کاربران اینستاگرام منتشر شده و باعث واکنش‌های منفی بسیاری شده بود.

به گزارش بولتن نیوز، حقوق و مزایای 130 میلیون تومانی شخص مورد نظر بابت خردادماه 1402 در حالی است که برابر محتویات فیش حقوقی نامبرده ماهیانه 14 میلیون و 500  هزار تومان بابت اقساط وامی از وی کسر می شد که باقی مانده ان 121 میلیون تومان بود.

همچنین در هفته پایانی اردیبهشت ما، نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش و فرهنگیان بازنشسته نیز اعلام شد.

از این رو شایان ذکر است که فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش و سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته eservices.cspf.ir از مهمترین مواردی است که جهت دسترسی فرهنگیان به فیش حقوقی باید به آن پرداخته شود.

ورود و ثبت نام در صندوق بازنشستگی فرهنگیان، مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی معلمان بازنشسته و دریافت حکم کارگزینی بازنشستگان آموزش و پرورش، با جست و جوی آدرس سایت راه اندازی شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir میسر می باشد و دسترسی به تسهیلات طرح یاری، از امکانت این سامانه است.

بازنشستگان فرهنگی، یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین افراد در جامعه بوده که نیاز است دولت و صندوق بازنشستگی کشوری، در خصوص امور رفاهی و ارايه خدمات مربوط به این قشر، تغییراتی را اعمال کرده و هرچه بیشتر، در راستای تسهیل امور مربوط به آنان، بکوشند.

به همین سبب، صندوق بازنشستگی فرهنگیان eservices.cspf.ir، جهت رفاه حال این قشر زحمت کش، راه اندازی گردید تا بازنشستگان محترم بتوانند از طریق آن و بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری، اقدام به انجام اموری چون مشاهده فیش حقوقی با کد ملی و دریافت حکم کارگزینی خود کنند که استفاده از امکانات این سایت، مستلزم اطلاع از نحوه ورود به سامانه و طی مراحل لازم می باشد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد