قیمت انواع دمنوش کیسه ای / جنسینگ 3 میلیون تومان...

قیمت انواع دمنوش کیسه ای / جنسینگ 3 میلیون تومان...

در این گزارش به بررسی قیمت انواع دمنوش در بازار پرداخته ایم.

دمنوش ها انواع و طعم های مختلفی دارند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. اصولا مصرف دمنوش ها از سوی پزشک توصیه می شود اما نباید مصرف به اندازه باشد که برای بدن به جای فایده، ضرر داشته باشد. از انواع دمنوش های رایج می توان به گل گاو زبان، دمنوش نعنا، چای ترش، دمنوش بابونه، آویشن  اشاره کرد. تعداد دمنوش ها بسیار است و ما در این گزارش قصد داریم تا قیمت و خواص تعدادی از آن ها را بررسی کنیم.

دمنوش گل گاو زبان، یکی از رایج ترین انواع دمنوش است که به صورت فله ای و کیسه ای به فروش می رسد. این گیاه خاصیت های بسیاری دارد که از جمله آن می توان به درمان خارش پوست و بیماری های پوستی اشاره کرد. همچنین این گیاه دارای خاصیت آرام کننده اعصاب است و به هضم غذا کمک بسیاری می کند. هر بسته 14 عددی دمنوش گل گاو زبان مبلغ 142 هزار تومان قیمت دارد. دمنوش بهار نارنج، یکی دیگر از انواع دمنوش است که این گیاه نیز دارای خواص سرشاری است. این گیاه می تواند بیماری های گوارش را تسکین دهد و برای اختلال خواب بسیار مفید است. همچنین مصرف این دمنوش برای افرادی که بیماری میگرن دارند بسیار توصیه می شود. هر بسته 14 عددی دمنوش بهارنارنج، مبلغ 138 هزار تومان فروخته می شود.

دمنوش قهوه سبز، یکی دیگر از انواع دمنوش ها است که گفته می شود برای لاغری کاربرد اساسی دارد. همچنین می تواند فشار خون را کاهش داده و کلسترول بدن را کنترل کند. هر بسته 12 عددی دمنوش قهوه سبز در فروشگاه های آنلاین، مبلغ 140 هزار تومان فروخته می شود. دمنوش میوه ای که از ترکیب چند میوه تهیه شده است نیز در این سایت فروخته می شود. هر بسته 18 عددی این مدل دمنوش 169 هزار تومان فروخته می شود. دمنوش گیاهی نعنا، یکی دیگر از انواع محصولات این سایت است که در بسته بندی های 14 عددی، مبلغ 142 هزار تومان به فروش می رسد.

چای ترش خواص بسیاری دارد و این گیاه نیز به صورت کیسه ای و در بسته بندی های 14 عددی فروخته می شود. هر بسته 14 عددی این گیاه 148 هزار تومانت قیمت دارد. مصرف چای ترش سبب می شود تا چربی های اضافی بدن از بین برود و کمک بزرگی برای کاهش اشتها است. گفته می شود این گیاه برای کاهش وزن تاثیر بسیار خوبی دارد. در جدول زیر می توانید قیمت انواع دمنوش را مشاهده کنید.

 

 

انواع دمنوش

قیمت

دمنوش عناب 18 عددی

169،000

دمنوش کرفس و لیمو 20 عددی

48،000

دمنوش آرامش 500 گرم

156،000

دمنوش زعفرانی 12 عددی

219،000

دمنوش اسطوخودوس 20 عددی

85،000

دمنوش زعفران و مرم گلی 12 عددی

125،000

دمنوش جنسینگ قرمز یک کیلویی

3،150،000

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، جنسینگ قیمت بسیار بالایی در میان انواع دمنوش دارد. جنسینگ کمک بزرگی به درمان دیابت می کند و برای سلامت قلب بسیار مفید است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد