افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد

افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از بهره‌برداری نهایی از راه‌آهن اقلید - یزد و همچنین افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان، گفت: امروز، 2 اتفاق مهم در سطح استان یزد رخ خواهد داد که نخستین طرح مهم، بهره‌برداری از راه آهن اقلید - یزد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: این مسیر ریلی به طول 270 کیلومتر است که 245 کیلومتر از طول مسیر این راه‌آهن در محدوده استان یزد و بقیه در حوزه استحفاظی استان فارس قرار دارد.

خواجه رضایی تصریح کرد: این مسیر شامل 270 کیلومتر خط اصلی و 49 کیلومتر خطوط ایستگاهی و 11 ایستگاه می‌شود که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، همچنین در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن، امروز عملیات اجرایی بیش از 20 هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این 4 هزار و 412 قطعه زمین در قالب گروه ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد و 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شامل مسکن تکمیلی، تدریجی، بازآفرینی شهری، مسکن روستایی و خود مالکی افتتاح می‌شود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد