اعلام قیمت جدید تخم مرغ در بازار / تخم مرغ شانه...

اعلام قیمت جدید تخم مرغ در بازار / تخم مرغ شانه...

قیمت روز تخم مرغ در تاریخ 3 خرداد 1403 اعلام شد. جزيیات قیمت تخم مرغ را میتوان در این گزارش مشاهده کرد.

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 3 خرداد 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 5 عددی 45 هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی امروز

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته 30 عددی 89 هزار تومان است برای خرید بسته 24 عددی هم باید 119 هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه ای

قیمت هر شانه تخم مرغ 5 عددی هم امروز 45 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ دو زرده

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ تازه پروتانا استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته 20 عددی تخم مرغ تازه پروتانا در بازار 91 هزار تومان قیمت دارد.

اخبار جدید قیمت تخم مرغ 1403

ريیس هیيت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل 100 هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و 300 هزارتن برسد. ريیس هیيت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود 4 هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گران فروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل 30 گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغزها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره های ایرانی است که در وعده های مختلف هم می توان استفاده کرد.

تخم مرغ بیشتر در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود که می تواند با پروتيین سرشار، مواد معدنی و وتیامین های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری ها نیز پیشگیری کند.

عوامل متعددی بر تولید تخم مرغ تاثیرگذار هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل، نژاد یا نوع نژادی مرغ‌ها است که می‌تواند تولید تخم مرغ را متاثر کند. عوامل دیگر شامل رژیم غذایی مناسب، استرس، تناسب مناسب فیزیکی مرغ‌ها، محیط زندگی سالم و مناسب، نور و دمای محیط تولید تخم، سن مرغ‌ها، باروری نرها و نحوه مدیریت و نگهداری مرغ‌ها می‌باشند. به طور کلی، اهمیت توجه به همه این عوامل به‌طور کامل از اهمیت بسزایی برای افزایش کیفیت و تعداد تولید تخم مرغ برخوردار است.

قیمت انواع تخم مرغ بسته بندی

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ 30 عددی 89٫900
تخم مرغ محلی تک زرده مارجان 5 عددی 45٫000
تخم مرغ سیمرغ 15 عددی 126٫000
تخم‌مرغ ممتاز سیمرغ 9 عددی 44٫750
تخم‌مرغ تازه پروتانا 20 عددی 91٫600
تخم‌مرغ ممتاز سیمرغ 24 عددی 119٫400

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد