اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (19 تیر) / فولاد مبارکه با خروج پول حقیقی‌ ها مواجه شد

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (19 تیر) / فولاد مبارکه با خروج پول حقیقی‌ ها مواجه شد

سهام فولاد مبارکه اصفهان اولین روز هفته را با سرخ‌پوشی آغاز کرد و تاثیر هزار و 634واحدی بر افت شاخص گذاشت. همچنین فولاد با خروج پول افراد حقیقی مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و حدود دو درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده 1030تومان آغاز کرد. قیمت این سهان نوساناتی کرد و در نهایت اولین روز هفته را در همان محدوده 1030تومان به پایان رساند. همچنین بیشترین خروج پول حقیقی‌ها متعلق به گروه «فلزات اساسی» بود. این نماد نیز با 33میلیارد تومان دومین نماد با بیشترین خروج پول بود. گفتنی است در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس 11هزار و 308واحد افت کرد که هزار و 634واحد آن متعلق به این نماد بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 10,330ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 1.2درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از 88میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 10,260ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 90میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 49درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 51درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 75میلیون برگه سهم(85درصد) را اشخاص حقیقی و حدود 13میلیون برگه سهم(15درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد