آخرین وضعیت بازار شب یلدا / هر کیلو آجیل شور و...

آخرین وضعیت بازار شب یلدا / هر کیلو آجیل شور و...

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد که در سطح میادین و بازار‌های میوه و تره بار هیچ...

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار درباره شب یلدا اظهار نمود: همه محصولات با کیفیت مناسب در دسترس هستند و برای تامین بازار شب یلدا هیچ نگرانی وجود ندارد.

افزایش عرضه مواد پروتيینی

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بارشهرداری تهران از آمادگی افزایش توزیع مواد پروتيینی (گوشت قرمز و سفید) به مناسبت شب یلدا خبرداد.

افزایش ساعات میادین و بازار‌ها

وی درباره ساعت کاری میادین و بازار‌ها در آستانه شب یلدا بیان کرد: ساعت میادین و بازار‌های میوه و تره بار در آستانه شب یلدا افزایش می‌یابد و شهروندان می‌توانند در ساعات بیشتری برای خرید مراجعه کنند.

فصاحت درباره عرضه آجیل نیز تصریح کرد: آجیل شور به قیمت 326 هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین با 321 هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

استقرار ناظران در میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بارتهران درباره نظارت بر میادین و بازار‌ها نیز خاطرنشان کرد: ناظران ما به صورت محسوس و غیرمحسوس بر کیفیت و قیمت محصولات نظارت دارند و شهروندان می‌توانند به صورت حضوری در صورت بروز مشکل به این افراد مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شماره تلفن 137 نیز برای شکایت شهروندان تهیه شده است.

فصاحت افزود: در هر غرفه بارکدی تهیه شده است و شهروندان می‌توانند نظرات خود را به صورت آنی برای ما ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه شب یلدا را برگزار کنند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد