اخبار مهم بورس فردا 24 بهمن ماه| از افزایش سرمایه یک نماد تا خبری مهم برای خودرو و خساپا و شبندر و برگزاری مجمع توسط این نمادهای مهم

اخبار مهم بورس فردا 24 بهمن ماه| از افزایش سرمایه یک نماد تا خبری مهم برای خودرو و خساپا و شبندر و برگزاری مجمع توسط این نمادهای مهم

بورس فردا 24 بهمن ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، بورس فردا سه شنبه 24 بهمن ماه 1402 در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

1- افزایش سرمایه 50 درصدی کیمیا از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

2- آسیاتک مجمع عمومی فوق العاده برگزار می‌کند: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت انتقال داده‌های آسیاتک برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه، فردا برگزار می‌شود.

3- ريیس سازمان مالیات: سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل سال آینده با افزایش 3برابری از 47 میلیون تومان به حدود 144 میلیون تومان در سال افزایش پیدا کرد.

4- مجمع «فملی» فردا برگزار می‌شود: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه شنبه 1402/11/24 راس ساعت 14 در محل سالن پژوهشگاه نیرو به صورت حضوری برگزار می‌شود.

5-مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت: تا پایان سال حداقل 2500 دستگاه خودروی برقی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

6- انتقال خودرو و خسایپا به همراه 13 شرکت از تابلوی اول اصلی بازار بورس به تابلوی دوم فرعی

7- صعود تابلوی وکار و شبندر و 12 شرکت از تابلوی فرعی به تابلوی اصلی

8- الزام واریز درآمد‌های نفتی به حساب بانک مرکزی: با تصویب هیيت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرکت ملی نفت ایران نسبت به واریز درآمد‌های حاصل از صادرات نفت به حساب ارزی بانک مرکزی ملزم شد

آخرین اخبار بورس و اقتصاد