سوپرایز جذاب برای خریداران شیبا / مفتی صاحب ارز...

سوپرایز جذاب برای خریداران شیبا / مفتی صاحب ارز...

تیم بازاریابی شیبا اینو (Shiba Inu) با اعلام یک ایردراپ بزرگ در شیباریوم (Shibarium)، جامعه شیبا را به هیجان آورده...

این رویداد با هدف پاداش دادن به مشارکت و وفاداری کاربران به اکوسیستم شیباریوم برگزار می‌شود. اگرچه لوسی جزيیات نهایی و تاریخ دقیق این ایردراپ را اعلام نکرده، اما گفته شده است که این جزيیات توسط پروژه K9 Finance، که یکی از شرکای رسمی شیباریوم است، در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در همین حال، با بهبود بیشتر ارزهای دیجیتال برتر، شیبا اینو نیز شاهد بازگشت قیمت بوده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با افزایش 2.19 درصدی در 24 ساعت گذشته به 0.00002458 دلار رسیده است.

باید توجه کرد که حجم معاملات روزانه حدود 53 درصد کاهش یافته و در محدوده 441 میلیون دلاری قرار دارد. علی‌رغم این بهبود، شیبا اینو همچنان زیر سطح مقاومت کلیدی 0.000025 دلار معامله می‌شود.

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس (Coinglass) سود باز قراردادهای شیبا با 3.24 درصد افزایش به 80.67 میلیون دلار رسیده است. در طرف مقابل کوین‌گلس به لیکويید شدن تعداد قابل توجهی از پوزیشن‌های لانگ اشاره کرده که بیانگر یک چرخش نزولی در آینده است.

از طرف دیگر، قیمت توکن ناین با وجود اعلام ایردراپ با کاهش 8.40 دصدی مواجه شده و با 0.00002523 دلار معامله می‌شود. این در حالی است که قیمت توکن لیش با افزایش 7.72 درصدی به 442.10 دلار رسیده است.

پیشرفت روزافزون ارزهای دیجیتال باعث شده که هر فردی که شرایط خرید و یا فعالیت در این بازار را داشته باشد برای سرگرمی هم که شده، یک بار به سراغ رمزارزها بیاید. اما بیشتر افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری و فعالیت تخصصی در این بازار نیستند از روش‌های رایگان کسب درآمد کرده و در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

امروزه با آمدن رونق ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه‌مندی به این صنعت راه‌های زیادی برای کسب درآمد از این بازار وجود دارد که در این گزارش می‌خواهیم به بررسی راه‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال به صورت رایگان بپردازیم:

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ریسک دارد و این یک واقعیت انکارناپذیر است، اما راه‌هایی وجود دارد که بتوان بدون سرمایه و ریسک در این بازار فعالیت کرد و به صورت رایگان کسب درآمد داشت.

کسب درآمد از شیرهای کریپتو «فاست»

یکی از راه‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال استفاده از شیرهای کریپتو یا «فاست» است. در این روش شیرهای ارز دیجیتال با انجام کارهای سریع و آسان به طور منظم ارز دیجیتال تولید می‌کنید.

فاست

روش کار به این صورت است که شما با تماشای ویدیو، آگهی، حل کردن CAPTCHA، شرکت در آزمون و انجام کارهایی که سایت مرتبط از شما می‌خواهد کسب درآمد می‌کنید. اگرچه این درآمد بسیار اندک است اما اگر به صورت متداوم و در مدت زمان طولانی باشد شما می‌توانید درآمد خوبی از این روش به صورت رایگان کسب کنید.

استفاده از ایردراپ

شما می‌توانید با شرکت در ایردراپ بدون دردسر کسب درآمد کنید. در این روش ارز دیجیتال رایگان برای افرادی که در یک پروژه خاص فعالیت دارند توزیع می‌شود. معمولا این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت یا افرادی قصد راه‌اندازی توکن خاصی را دارند و می‌خواهند تبلیغ کنند.

معیارهایی که برای به‌دست آوردن ارز دیجیتال از این روش باید دقت کنید این است که انتقال ارز از پلتفرمی‌ به پلتفرم دیگر تغییر می‌کند. این معیارهای می‌تواند از طریق توییت، شرکت در بحث‌های Discord یا اشتراک‌گذاری پست در اینستاگرام باشد.

 

شما برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال تنها به یک کیف پول برای ذخیره کردن توکن ها نیاز دارید. اگرچه این روش بسیار ساده و جذاب است اما باید توجه داشت که بسیاری از پروژه‌ها به جذابیت مورد نظر نمی‌رسد و در نهایت ایردراپ‌ها ارزش مادی ندارند. پس ابتدا در مورد ایردراپ‌ها تحقیق کنید و سپس در آن شرکت نمایید.

بهترین سایت‌های دریافت ایردراپ

AirDropAlert

Airdrops.io

AirdropsMob

Bounties Alert

AirDropBob

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد