بازار خودرو از پا افتاد / ریزش سنگین ادامه دارد

بازار خودرو از پا افتاد / ریزش سنگین ادامه دارد

قیمت خودرو امروز، شنبه 5 خرداد 1403، بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته باقی مانده است. این ثبات قیمتی به دلیل تعطیلات...

در حال حاضر، قیمت‌های تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته باقی مانده‌اند. این موضوع در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ريیس دولت سیزدهم رخ داده است که طی چند روز اخیر باعث تعطیلی بازار خودرو شد. تا ظهر امروز نیز تغییری در قیمت‌ها مشاهده نشده است.

همچنین نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر بازار خودرو، در این مدت تاثیر چندانی بر این بازار نگذاشته و قیمت‌ها از هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده‌اند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو های داخلی و مونتاژی ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت تمامی محصولات داخلی از هفته گذشته تا ظهر امروز نوسانی پیدا نکرده‌اند.

سورن پلاس (فول) و سورن پلاس دوگانه سوز از محصولات خوب ایران خودرو، هر کدام به ترتیب به قیمت 712 میلیون تومان و 765 میلیون تومان بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس این شرکت، به قیمت یک میلیارد و 43 میلیون تومان در ثبات کامل معامله می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات ‍‍پرطرفدار و شتابدار شرکت ایران خودرو، بدون هیچ تغییری به قیمت 831 میلیون تومان در بازار میتوان خرید کرد.

شاهین G (سانروف) و شاهین اتوماتیک G از محصولات لوکس شرکت سایپا، هر کدام به قیمت 715 میلیون تومان و 820 میلیون تومان نسبت به روز‌های گذشته بدون تغییر، قیمت گذاری شد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت تمامی محصولات مونتاژی همانند محصولات داخلی از هفته گذشته تا صبح امروز ثابت مانده است.

آریزو 6 پرو و تیگو7 پرو پرمیوم از دسته محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و 570 ملیلون تومان و 2 میلیارد و 50 میلیون تومان بدون تغییر قیمت در بازار خرید و فروش می‌شوند.

جک S5 از محصول برتر شرکت کرمان موتور، نسبت به روز‍های گذشته با قیمت ثابت یک میلیارد و 630 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی (7 نفره) از دیگر محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، هر کدام به قیمت 2 میلیارد و 240 میلیون تومان و یک میلیارد و 885 میلیون تومان نسبت به هفته گذشته در ثبات کامل گزارش می‌شوند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد