لیست مدرسان مجوزدار بورس در سایت شرکت توسعه مدیریت موجود است

لیست مدرسان مجوزدار بورس در سایت شرکت توسعه مدیریت موجود است

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: مردم می‌توانند به بخش مدرسان بازار سرمایه در سایت این شرکت مراجعه کنند و ببینند افرادی که در حال آموزش هستند جزو بانک اطلاعاتی مدرسان بازار سرمایه هستند یا خیر.

آقای اسکندری مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس به سوالات زیر درباره پکیج فروشی با محتوای بورسی پاسخ داد.

سوال: افراد برای خرید پکیج‌های بورسی باید به چه نکاتی توجه داشته باشند؟

آقای اسکندری: پکیج فروشی نوعی کلاهبرداریست. سازمان بورس یا شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، فروش هیچ پکیجی را تایید و مجوز فروشی برای این نوع از پکیج‌ها صادر نمی‌کند. افراد اگر قصد خرید پکیج‌های آموزشی را دارند باید به سوابق، فعالیت و صلاحیت فرد آموزش دهنده توجه لازم را داشته باشند و در صورتی که شخصی نسبت به پکیج و فروشنده آن اعتراض داشته باشد، سازمان بورس به تخلف آن شخص رسیدگی می‌کند.

سوال: آیا تاکنون از سوی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس مجوزی به محتوای پکیج داده شده است؟

آقای اسکندری: شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس هیچگاه به محتوای آموزشی پکیج‌ها مجوزی نداده و محتوایی را نیز رد و یا تایید نکرده است. افرادی که قصد آموزش مباحث مالی را دارند می‌توانند براساس رای و مجوز کمیته آموزش در موسسات و نهاد‌های آموزشی براساس سوابق و مدارکی که دارند آموزش ارايه دهند.

سوال: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجوز مدرسین حوزه بازار سرمایه باید به کجا مراجعه کنند؟

آقای اسکندری: بانک اطلاعاتی جامع مدرسین بازار سرمایه در سایت شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس قرار گرفته و اسامی افرادی که صلاحیت آن‌ها در کمیته راهبری و آموزش به عنوان مدرس بازار سرمایه تایید شده نیز در سایت قرار داده شده است. مردم می‌توانند به بخش مدرسان بازار سرمایه در سایت این شرکت مراجعه کنند و ببینند افرادی که در حال آموزش هستند جزو بانک اطلاعاتی مدرسان بازار سرمایه هستند یا خیر.

در آینده قرار است، فضای بانک اطلاعاتی توسعه پیدا کند و اطلاع‌رسانی بیشتری در خصوص افراد و نحوه عملکرد آن‌ها و محتوایی که ارايه می‌دهند، انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد