کتاب «پرایس اکشن: ساختار بازار» به کتابخانه سازمان بورس رفت

کتاب «پرایس اکشن: ساختار بازار» به کتابخانه سازمان بورس رفت

معامله‌گران جدید به اشتباه فکر می‌کنند که موفقیت مربوط به دانش درست و استراتژی صحیح است. با اینکه این موضوع مهم است، اما آنها نمی‌دانند تبدیل شدن به معامله‌گر در واقع عبارت است از نوعی فرایند رشد و توسعه.

پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، در این کتاب می‌خوانید: موفقیت نتیجه یافتن یک روزه ترکیب صحیح شاخص‌ها یا پارامترها و یا مجموعه مناسبی از قوانین معاملاتی نیست. موفقیت از طریق یادگیری اعتماد به خودتان در محیطی فاقد اطمینان به دست می‌آید. اعتماد به توانایی خود در تصمیم‌گیری‌های موثر، مدیریت ریسک و شناسایی و مدیریت فرصت.

کتاب «پرایس اکشن: ساختار بازار» نوشته لنس بگز، ترجمه اعظم امراه نژاد توسط انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر در 215 صفحه منتشر شده است.

بگز در مقدمه می‌نویسد: این کتاب برای کسی که تازه کار است نوشته نشده است. در واقع این کتاب مبانی نمودار و تحلیل تکنیکی را که نوعی دانش پیش نیاز محسوب می شوند توضیح نخواهد داد. اگر با نمودارها و شمع ها (کندل ها) و یا استفاده از الگوهای نموداری معمول و شاخص های تحلیل تکنیکی آشنا نیستید، مطالعه این کتاب را به تاخیر بیندازید.

نویسنده دو هدف اصلی برای کتاب برشمرده است: به اشتراک گذاری روش مشاهده بازارهای مالی و نحوه استفاده از رفتار قیمت برای شناسایی و مدیریت فرصت معاملاتی، به اشتراک‌گذاری روند توسعه و پیشرفت که باید از آن پیروی کرد تا علی رغم استراتژی انتخابی همواره معامله گری سودآور و حرفه ای باشد.

این کتاب اخیرا به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارايه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 6055 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 5079 عنوان کتاب فارسی، 2653 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 64 عنوان نشریه تخصصی و 7764 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن 84083191 تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه 4.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد