بیشترین ارزش معاملات سهام (14فروردین)/ کاهش شدید ارزش معاملات در نخستین روز هفته

بیشترین ارزش معاملات سهام (14فروردین)/ کاهش شدید ارزش معاملات در نخستین روز هفته

امروز معامله‌گرها 345میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت و 5.5درصد از کل...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 500میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «گشان»، «حکشتی»، «شستا» و «فاراک» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 345میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز پس از معاملاتی به ارزش 63میلیارد تومان دوم شد و سهام کشتیزانی جمهوری اسلامی ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) پس از بازگشایی با افت 0.4درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که 410میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 310میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 5.5درصد از کل سهام بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (خبازرس) معامله شد، 10نماد برتر سهم 32.5درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 28نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد