آسیا و دومین ماه متوالی کاهش درآمدها

آسیا و دومین ماه متوالی کاهش درآمدها

بیشترین میزان درآمدی که

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه آسیا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از محل فروش حق بیمه 9 هزار و 399 میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت 155 درصدی را ثبت کرده است.

بیمه آسیا از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه توانسته از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر 42 هزار و 542 میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین عملکرد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای مثبت 145 درصد ارايه‌شده است.

مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

بر پایه این گزارش، بیمه آسیا در پنجمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به 4 درصد کاهش را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش 40 درصدی را شاهد بوده است.


بیشتر بخوانید: " آسیا " در مسیر پرداخت سود


بیشترین میزان درآمدی که "آسیا" در مردادماه سال 1400 کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با 3 هزار و 404 میلیارد ریال بوده و حق بیمه «درمان» نیز پس‌ازآن با یک هزار و 772 میلیارد ریال قرار داشته داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه کوثر در مردادماه سال 1400

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه آسیا در مردادماه سال مالی 1400 میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با 3 هزار و 681 میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با افت 18 درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز 9 درصد رشد داشته، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مردادماه 1400 در اختیار حق بیمه «ثالثا-اجباری» با یک هزار و 325 میلیارد ریال بوده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد