کلینکر خاکستری صادراتی محصول درآمدزای "ساوه"

کلینکر خاکستری صادراتی محصول درآمدزای "ساوه"

بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در پایان اردیبهشت‌ماه کسب کرده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که فروش محصولات به‌دست‌آمده از فروش محصول «کلینکر خاکستری صادراتی» بوده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ 1.286.599 میلیون ریال گزارش کرده که این مقدار درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره 650 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده سیمان ساوه در اردیبهشت‌ماه

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سیمان ساوه در اردیبهشت‌ماه سال جاری با رشد 144 درصدی درآمد‌ها نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش نزدیک به 98 درصد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز درآمد‌های "ساوه" مبلغی بالغ‌بر 1.887 میلیارد ریال اعلام‌شده که 103 درصد رشد را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در پایان اردیبهشت‌ماه کسب کرده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که فروش محصولات به‌دست‌آمده از فروش محصول «کلینکر خاکستری صادراتی» با 466.616 میلیون ریال بوده است.

فروش محصولات "ساوه" در اردیبهشت‌ماه سال جاری

بر اساس این گزارش، سیمان ساوه میزان فروش محصولات در اردیبهشت‌ماه سال جاری را به میزان 292.938 تن گزارش کرده بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی با 164.296 تن مشاهده کرده‌ایم، همچنین بیشترین میزان فروش را در بخش «سیمان خاکستری داخلی» 137.385 تن شاهد هستیم.

از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1400 مجموع میزان فروش محصولات سیمان ساوه برابر با 448.823 تن بوده و محصول «سیمان خاکستری» نیز با 229.455 تن بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:
سهامداران "ساوه" گرد هم آمدند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد