قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | اخبار مهم برای سهامداران بورس

قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | اخبار مهم برای سهامداران بورس

امروز خبر‌های بسیاری مخابره شد که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد و می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

به گزارش نبض بورس، بورس فردا در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی اخبار منتشر شده تا ساعت 15 امروز می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.

توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

1- تعداد 900، 436، 168 سهم معادل 2.83 درصد سهام غیر مدیریتی شرکت بیمه دی در نماد معاملاتی (ودی 4) به‌طور عمده و نقد با قیمت پایه هر سهم معادل 6.450 ریال، روز چهارشنبه مورخ 1401/04/08 به فروش می‌رسد.

2- مذاکرات برجامی با هدف رفع اختلافات میان ایران و آمریکا در روز‌های (سه شنبه و چهارشنبه) از سر گرفته می‌شود.
3- در نهایت افزایش سرمایه 100درصدی شیران از محل سود انباشته به تصویب مجمع رسید.
4- 27 اردیبهشت اولین قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد، اما «سید مهدی نیازی» معاون وزیر صمت امروز در نامه‌ای تاکید کرده که فعلا از طریق این سامانه قرعه‌کشی انجام نشود.
5- آغاز بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایران با نماد فتوسا از چهارشنبه 8 تیر ماه 1401
6- کاهش 25 درصدی قیمت سیمان در دو هفته گذشته
7- فرود در آستانه عرضه اولیه است و در خرداد ماه 1874 میلیارد ریال فروش داشت و 3 ماهه منتهی به خردادماه به 4681 میلیارد ریال رسیده است.
8- شفاف سازی کسعدی:  دریافت مجوز افزایش 10 درصدی نرخ فروش محصولات (سرامیک)
9- مهم برای خصدرا: شرکت صنعتی دریایی ایران قرارداد ساخت دو فروند کشتی رورو کارگو با شرکت کشتیرانی خزر منعقد کرده و جهت ارايه جزییات و شناسایی اثر مالی آن منتظر ابلاغ رسمی قرارداد می‌باشد.
10- رویترز خبر از درخواست رسمی ایران برای پیوستن به «بریکس» داد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد