تاثیر مثبت اصلاح قانون بازار سرمایه بر روند آن

تاثیر مثبت اصلاح قانون بازار سرمایه بر روند آن

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تصویر و قانونی شدن طرح هایی، چون مالیات بر عایدی بر سرمایه و اصلاح قانون بازار سرمایه قطعا در بازار سرمایه تاثیر مثبت و فراوانی خواهند داشت.

بورس نیوز: سید ناصر موسوی لارگانی، با اشاره به بی اعتمادی مردم به بازار سرمایه در پی عملکرد دولت گذشته طی سال‌های 97 و 98، اظهار کرد: ابلاغ بسته 10 بندی حمایت از بازار سرمایه و بیمه اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده به بهبود شرایط بورس کمک خواهد کرد.

لارگانی در ادامه به کاهش حاشیه سود شر کت‌های بورسی در پی سیاست‌های غلط قیمت گذاری دستوری اشاره کرد و افزود: دولت باید از بازار سرمایه بیشتر حمایت کند؛ چراکه رونق این بازار اقتصاد کشور را پویا‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: مجلس نیز باید برای بهبود وضعیت بازار سرمایه موانع سر راه را رفع کند؛ تصویر و قانونی شدن طرح هایی، چون مالیات بر عایدی بر سرمایه و اصلاح قانون بازار سرمایه قطعا در بازار سرمایه تاثیر مثبت و فراوانی خواهند داشت.

موسوی لارگانی همچنین از نهایی شدن گزارشات اولیه تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار در دولت دوازدهم و همچنین قرايت گزارش نهایی این کمیته در جلسات علنی مجلس در دی ماه خبر داد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد