حقانیت بازار سرمایه قابل اثبات است

حقانیت بازار سرمایه قابل اثبات است

جعفر قادری گفت: دخالت های غیر ضروری در بورس مفید نیست. من مخالف این طرح بودم، هر چند تحقیق و تفحص هم مشکلی در عملکرد بازار سرمایه ایجاد نمی‌کند. بلکه حتی معتقدم به...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تحقیق و تفحص از بورس که توسط مجلس در حال بررسی است، گفت: در حال حاضر تلاش‌های زیادی برای متهم کردن بازار سرمایه به نبود شفافیت وجود دارد. زیرساخت‌ها و ابزارهای نظارتی دقیقی که در بازار سرمایه وجود دارد و شفافیت معاملات، به ایجاد اطمینان و اعتماد در بازار سرمایه کمک کرده و خواهد کرد.

قادری با اعلام اینکه طرح مذکور را امضا نکرده است، افزود: علیرغم مخالفت من با طرح چنین موضوعی، اما مطمين هستم که مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند و حتی به مردم ثابت می‌کند که دخالت‌های غیرضروری در حوزه بازارسرمایه وجود ندارد. روال کار بازار به طور عادی در حال انجام است و مشکلی در عملکرد آن و جایی برای نگرانی سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

وی تاکید کرد: واکنش بازار به این تحقیق و تفحص نه تنها منفی نخواهد بود، بلکه مثبت هم ارزیابی می شود؛ زیرا از این طریق بسیاری از شایعات موجود در فضای بازار سرمایه از بین می‌رود.  

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد