افزایش تحرکات منفی در بازار سهام / نوسان در شاخص ادامه دارد

افزایش تحرکات منفی در بازار سهام / نوسان در شاخص ادامه دارد

بازار سهام سال 1400 را در حالی ادامه می‌دهد که بعد از گذشت دو روز نوسانی در روز سوم معاملاتی سال، شاخص کل معاملات را قرمز رنگ شروع کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز (دهم فروردین) در حالی معاملات خود را آغاز کرد که بسیاری از نمادها با افزایش حجم عرضه همراه بودند و همین موساله موجب کاهش شاخص کل شد. با گذشت کمتر از یک ساعت از آغاز معاملات، شاخص کل حدود سه هزار و 800 واحد افت کرد.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند این واکنش‌ها ناشی از برخی از رفتارهای هیجانی موجود در بازار است. همچنان بی‌اعتمادی در بازار و سهامداران وجود دارد و همین موضوع بازار را با یک روند نوسانی همراه کرده است.

شاخص کل با کاهش سه هزار و 800 واحدی به کانال یک میلیون و 303 رسید و در مقابل شاخص هم‌وزن که در روزهای گذشته عملکرد مثبتی را ثبت کرده بود در جریان معاملات امروز هم افزایش یافت. نکته قابل توجه در بازار امروز کاهش چشم‌گیر حجم معاملات نسبت به دو روز گذشته است.

نمادهای شاخص‌ساز همچون فملی، شستا و فولاد ازابتدای معاملات امروز قفل در صف فروش بودند و همین موضوع برای حدود 210 نماد هم اتفاق افتاده و با افزایش حجم عرضه همراه بودند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد