اجاره خودروهای لوکس برای مسافرت!

اجاره خودروهای لوکس برای مسافرت!

تا چندی پیش برخی برای جشن عروسی خودرو لوکس اجاره می‌کردند اما حالا برخی برای مسافرت حاضرند خودرو لوکس اجاره کنند. اجاره خودروهای لوکس برای مسافرت واقعیت دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در تهران برخی برای یک شب دور دور کردن در اطراف تهران حاضرند خودرو لوکس اجاره کنند. هرچند که اکنون اعلام شده قرار است با این مساله برخورد شود. حالا اما متفاوت است. در شهرستان‌هایی از جمله مشهد برخی افراد به دلیل افزایش نرخ بلیط هواپیما و عدم رعایت پروتکل‌ها حاضرند بهای بیشتری بدهند تا برای مسافرت خود خودروی لوکس اجاره کنند.

ريیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد با اشاره به اجاره خودروهای لوکس توضیح داد: در شهر مشهد برخی مردم برای مصارف شخصی از جمله مسافرت کاری یا تفریحی خودروهای خارجی اجاره می‌کنند. آنها معتقدند با افزایش قیمت بلیط هواپیما اجاره خودروهای لوکس صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

حمیدرضا حیدری به تجارت‌نیوز گفت: قیمت رفت و برگشت هواپیما از مشهد به تهران و بالعکس بالا رفته است. از طرف دیگر پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت نمی‌شود. بنابراین برخی ترجیح می‌دهند یک خودروی در بست را برای مسافرت خود انتخاب کنند که صرفه اقتصادی آن از یک سفر هوایی بیشتر است.

او اظهار کرد: سفر هوایی هزینه‌های جانبی دیگری هم دارد. اجاره خودروهای لوکس اما برای‌ خود به صرفه‌تر است.

حیدری ادامه داد: البته نمایشگاه‌داران به ازای اجاره، بابت ارزش خودرو خود از متقاضیان چک دریافت می‌کنند. اجاره خودروهای لوکس در مشهد متفاوت است. برخی خودروها شبی یک میلیون اجاره داده می‌شود. برخی خودروهای مدل بالاتر نیز بیشتر اجاره می‌روند.

اجاره بنز چقدر است؟

این فعال صنفی گفت: البته برخی از خودروهای خارجی با مدل پایین‌تر هم هستند که شبی 500 هزار تومان اجاره می‌روند. به عنوان مثال یک خودروی بنز مدل 2014 که ارزش آن بیش از دو میلیارد تومان است اجاره این خودرو بیش از یک میلیون تومان آب می‌خورد.

او با اشاره به اجاره خودروهای ایرانی گفت: برخی افراد هستند که برای شب عروسی، خودرو ندارند. این افراد خودرو ایرانی اجاره می‌کنند. معمولا اجاره خودروهای ایرانی شبی 100 تا 400 هزار تومان است.

حیدری ادامه داد: خودروهای ایرانی اما برای مسافرت یا سفر کاری اجاره داده نمی‌شود. چرا که صاحبان این خودروها معتقدند هزینه استهلاک این خودروها بیشتر از درآمدشان است.

آگهی‌های زیادی در سایت‌های مختلف برای اجاره خودرو منتشر شده است.

پیش از این اما اجاره خودرو برای دور دور کردن خبرساز شد. برخی افراد برای یک شب دور دور کردن در اطراف تهران شبی دو تا 15 میلیون تومان خودرو اجاره می‌کردند. البته که برخی نمایشگاه‌داران به ازای اجاره خودروهای لوکس به جای دریافت ریال، بیت‌کوین و ارز می‌گرفتند.

برای مطالعه بیشتر خبر اجاره خودرو لوکس را بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد