بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

آیین انعقاد دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، یکم بهمن ماه با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن در حضور جمعی از مسيولین این دو سازمان مبادله شد.


به گزارش بورس نیوز، رضا دولت‌آبادی در حاشیه این آیین، اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات خود که منطبق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا بوده، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می‌رود.

وی افزود: بازدید بسیاری خوبی از بخش‌های مختلف کارخانه امروز انجام گرفت و ما به عنوان بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: بانک‌ها مشاوران خوبی برای تولیدکنندگان محسوب می‌شوند بنابراین می‌توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه‌های مختلف همکاری‌های مناسب و نتایج سودمندی گرفت.

منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز بیان کرد: وارد 56‌سالگی ذوب آهن اصفهان شدیم و این تفاهمنامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می‌گردد و بانک‌ها ارکان بسیار موثری در این راستا محسوب می‌شوند.

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب آهن اصفهان نخستین تولیدکننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیا به شما می‌رود و هم‌اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی بوده و بانک تجارت ایران که برای همکاری اعلام آمادگی کرده، می‌تواند یک شریک راهبردی و موثر برای ذوب آهن در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت، باشد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد