شاخص کل بورس بعد از 2 روز مثبت شد

شاخص کل بورس بعد از 2 روز مثبت شد

روند شاخص کل بورس امروز مثبت بود و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 538 هزار واحد قرار گرفت و هزار واحد مثبت و کمتر از 0٫10 درصد رشد را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با روندی مثبت و صعودی به کار خود پایان داد. روند شاخص کل بورس امروز مثبت بود و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 538 هزار واحد قرار گرفت و هزار واحد مثبت و کمتر از 0٫10 درصد رشد را ثبت کرد. شاخص هم‌‎وزن هم امروز به 469 هزار واحد رسید و دو هزار واحد مثبت را ثبت کرد.

ارزش معاملات امروز بورس به 9 هزار و 300 میلیارد تومان رسید و کگل، شبندر و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و منفی را در بازار گذاشتند. بیشترین تراکنش‌ها هم امروز برای شستا،شبندر و ومدیر ثبت شد.

در معاملات امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از 10هزار و 650میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از 32 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد 105نماد و افت بیش از سه درصد 177نماد در بازار اتفاق افتاد.

گروه‌های فرآورده‌های نفتی، خودرو و فلزات اساسی امروز از برترین گروه‌های صنعتی بودند. بیشترین حجم معامله را هم شبندر، خساپا و خودرو داشتند.

با توجه به پیام ناظر بازار امروز توقف نماد غپاک به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و وقفه معاملاتی در نماد کحافظ به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت اتفاق افتاد.

همچنین امروز نمادهای حفاری و خرینگ هم بازگشایی شدند. روز چهارشنبه هم قرار است شرکت دارویی،آرایشی و بهداشتی آریان کیمیاتک(کیمیاتک) و شرکت فولاد سیرجان(فجهان) در بازار سهام عرضه شوند.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید گزارش عملکرد مالی عرضه اولیه چهارشنبه فرابورس / مجوز افزایش سرمایه فجهان صادر شد! را بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد