افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها در دستور کار "وبرق"

افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها در دستور کار "وبرق"

نايب ريیس هیات مدیره سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین گفت: طبق شفاف سازی صورت گرفته در تاریخ 1400/09/03 در سامانه کدال امکان سنجی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار هیات مدیره قبلی بوده و قرار است در دستور کار هیات مدیره جدید قرار گیرد.

به گزارش بورس نیوز، سید معسود چاوشی، مدیرعامل و نایب ريیس هیات مدیره سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین درخصوص برنامه شرکت برای تامین خاک روی و واردات از ترکیه اظهار کرد: محدودیت‌های برنامه ریزی مناسب منجر به کاهش تولید در دوره مالی 1400/03/31 شده که برنامه هیات مدیره رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید بوده و بدین منظور اقداماتی جهت تامین خاک موردنیاز با حداکثر تمرکز بر منابع داخلی در دستور کار است.


  • بیشتر بخوانید:  دورهمی سهامداران "وبرق" در دهمین روز شهریورماه

وی افزود: در صورت تحقق برنامه‌های هیات مدیره ظرفیت عملیاتی شرکت می‌تواند تا 11.000 تن افزاش پیدا کند.

نايب ريیس هیات مدیره سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین با اشاره به افزایش سرمایه شرکت ادامه داد: فهرست املاک و زمین‌های شرکت اصلی در بیانیه افشای جزيیات زمین و ساختمان منتشر شده است. طبق شفاف سازی صورت گرفته در تاریخ 1400/09/03 در سامانه کدال امکان سنجی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار هیات مدیره قبلی بوده و قرار است در دستور کار هیات مدیره جدید قرار گیرد.

چاوشی همچنین درخصوص عرضه اولیه شرکت‌های زیرمجموعه توضیح داد: عرضه اولیه شرکت‌های زیرمجموعه موضوع در حال بررسی توسط هیات مدیره شرکت بوده و در صورت تصویب اطلاع رسانی خواهد شد. فراهم کردن شرایط لازم جهت ارتقای شرکت مادر به بازار بالاتر در حال بررسی توسط هیات مدیره شرکت است.

مدیرعامل سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین درباره اخذ مجوز‌های لازم برای کارگزاری، سبدگردانی و تامین سرمایه بیان کرد: این موضوع در حال بررسی توسط هیات مدیره شرکت است. بدیهی است در صورت حصول هر یک از شرایط دریافت اخذ مجوز‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد