سیگنال‌های مهم بورسی / کدام خبرها روند بازار را تغییر می‌دهند؟

سیگنال‌های مهم بورسی / کدام خبرها روند بازار را تغییر می‌دهند؟

با توجه به روند بازار سرمایه در روزهای گذشته باید دید اخبار مرتبط با بورس، روند صعودی روزهای گذشته بازار را تثبیت می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روند بازار سهام در روزهای گذشته تاثیر بسزایی بر رشد نمادهای کوچک بازار گذاشت. شاخص کل هم‌وز به محدوده 400 هزار واحد رسید و شاخص کل هم به کانال 1/3 هزار واحد وارد شد.

کدام خبرهای اقتصادی موثر بر بازار سهام می‌توانند روند بازار را تغییر بدهند؟

_ شتران در گزارش حسابرسی شد خود سود هر سهم سال 99 را به 1477 ریال افزایش داد. پیش از این سود نقدی هر سهم این نماد 1049 ریال بود.

_ دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: افزایش قیمت هر پاکت سیمان تا 70 هزار تومان و میلگرد تا کیلویی 20 هزار تومان، احتمال افزایش قیمت مسکن نوساز را افزایش داده است.

_ نماینده مجلس سنای آمریکا گفت: تنها راه آمریکا در قبال ایران، بازگشت به توافق هسته‌ای برجام است.

_ بر اساس گزارش رویترز، ایران در جایگاه پنجم تولید بیت کوین از نظر شاخص «هارش ریت» قرار دارد. چین، آمریکا، قزاقستان، و روسیه در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

_ سخنگوی صنعت برق از رفع محدودیت‌های صنایع فولاد و سیمان در یک نوبت کاری هشت ساعته به دنبال همکاری مردم در کاهش مصرف و پایداری شبکه برق، خبر داد.

_ شرکت کارخانجات ارس الکتریک (لپارس)، در دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفند 99 به ازای هر سهم 788 ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش داشته است.

_ شرکت بیمه دی (ودی) با سرمایه 250 میلیارد تومان افزایش سرمایه 228 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی‌ و دارایی‌ها به مبلغ 570 میلیارد تومان داد. این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه هم به ازای هر سهم سود نقدی 4140 ریال تقسیم کرد.

_شرکت داروسازی تهران شیمی به ازای هر سهم سود نقدی 550 ریال را تقسیم کرد.

_ شرکت نفت سپاهان (شسپا) افزایش سرمایه 489 درصدی خود از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را ثبت کرد. همچنین در مجمع عمومی عادی سالیانه هم به ازای هر سهم سود نقدی 1100 ریال را تقسیم کرد.

_ شرکت بیمه البرز (البرز) افزایش سرمایه 100 درصدی خود را از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها ثبت کرد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد