خبرهای مهم کدال / مجوز افزایش سرمایه فملی صادر شد

خبرهای مهم کدال / مجوز افزایش سرمایه فملی صادر شد

در سایت کدال برخی از شرکت‌های بورسی اقدام به انتشار مهم‌ترین اطلاعیه‌های خود کردند که در گزارش زیر به آن‌ها پرداخته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فملی در ماه‌های گذشته با پیشنهاد هیات مدیره قصد افزایش سرمایه داشت و حالا مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل سود انباشته به مبلغ 20000 میلیارد تومان صادر شده است.

_ همچنین شرکت پلاستیران با سرمایه 5760 میلیارد تومان قصد افزایش سرمایه 3025 درصدی به مبلغ 174 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی دارد.

_ شرکت شیشه و گاز(کگاز) در مجمع عمومی عادی فوق‌العاده به ازای هر سهم 580 ریال سود تقسیم کرد. همچنین شرکت تولید کاشی و سرامیک نگار گستر جلگه( کنگار) هم در مجمع خود به ازای هر سهم سودی تقسیم نکرد.

_ بر اساس اطلاعیه منتشر شده از شرکت گروه دارویی برکت در وبسایت کدال، مهلت استفاده از حق تقدم این شرکت اعلام شد. این شرکت بعد از افزایش سرمایه 26 درصدی خود از مبلغ 580 میلیارد تومان به مبلغ 734 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی مهلت استفاده از حق تقدم سهام این شرکت را از تاریخ 9 آبان تا 8 دی ماه اعلام کرد.

صورت‌های مالی منتشر شده اخیر شرکت‌های بورسی

شرکت تامین تامین سرمایه دماوند (تماوند) طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر از محل واگذاری پروژه های خود 18 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل 2017 درصد افزایش داشته است.

شرکت آلومینیوم ایران (فایرا) در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور به ازای هر سهم 1,504 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 105 درصد افزایش داشته است.

شرکت صنایع سیمان دشتستان (سدشت) طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر معادل 59 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 436 درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر از معاملات واگذاری سهام 10 میلیارد تومان سود کسب نموده است.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور به ازای هر سهم 183 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 64 درصد افت داشته است.

شرکت صنایع مادیران طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر معادل 787 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 100 درصد کاهش داشته است.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد