حراج شاسی‌بلند گروه بهمن / تخفیف 300 میلیونی به خریداران فیدلیتی

حراج شاسی‌بلند گروه بهمن / تخفیف 300 میلیونی به خریداران فیدلیتی

فروش ویژه فیدلیتی ویژه مهرماه از یکشنبه 11 مهرماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. در طرح فروش فوری فیدلیتی، قیمت کارخانه این شاسی‌بلند، 735 میلیون تومان اعلام شده که اختلاف قابل توجهی با قیمت بازار آزاد دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت بهمن موتور قیمت و شرایط جدید فروش فیدلیتی در مهر 1400 را اعلام کرد. در این مرحله از فروش، فیدلیتی تنها به صورت 5 نفره عرضه می‌شود، فروش به صورت نقدی است و موعد تحویل این خودرو تنها یک ماه است.

همچنین در این طرح فروش فوری، قیمت کارخانه شاسی‌بلند فیدلیتی، 735 میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت فیدلیتی در بازار آزاد بین 900 میلیون تومان تا یک میلیارد است.

این یعنی افرادی که بتوانند در طرح فروش فوری فیدلیتی ثبت‌نام کنند می‌توانند این خودروی شاسی‌بلند را با تخفیف حدود 270 میلیون تومانی بخرند.

شرایط خرید فیدلیتی چیست؟

1- فیدلیتی تنها به صورت 5 نفره عرضه می‌شود.

2- فروش فیدلیتی به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه است.

3- فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس درخواست مشتری عرضه می‌شود.

4- گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

متقاضیان برای ثبت‌نام فیدلیتی می‌توانند از روز یکشنبه ساعت 10 صبح به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی

براساس اعلام شرکت بهمن موتور، در طرح فروش فوری مهرماه 1400، قیمت کارخانه فیدلیتی 735 میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت بازار آزاد فیدلیتی بین 900 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است.

علاوه بر اختلاف 270 میلیونی قیمت بازار آزاد و کارخانه‌ای فیدلیتی، این خودرو ظرف سه ماه گذشته دو بار افزایش قیمت داشته است. قیمت فیدلیتی در خرداد 1400 بین 655 تا 670 میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی 5 نفره 712 میلیون تومان و فیدلیتی 7 نفره 725 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی 735میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.

مطالعه بیشتر: اتفاق عجیب در بازار خودرو / صف خرید برای خودروهای وارداتی جانبازان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد