یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می‌شود

یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می‌شود

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سومین مرحله یارانه حمایت معیشتی کرونا ویژه اقشار کم درآمد امشب واریز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سومین مرحله یارانه حمایت معیشتی کرونا ویژه اقشار کم درآمد امشب واریز می‌شود.

این نهاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: سومین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد بر اساس لیست افراد مشمول تعیین شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 24 امروز 29 بهمن ماه سال جاری مورخ به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

در این اطلاعیه مقرر شده تا به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی به ازای هر نفر ماهیانه 120 هزار تومان پرداخت شود.

همچنین به افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی کنند، هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه پرداز نباشند، اعضای خانوارشان طبق شاخص های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و در گروه یارانه معیشت بگیر باشند نیز ماهانه 100 هزار تومان پرداخت می شود.

یک سال از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و دولت در این مدت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کمک‌های مختلفی نظیر پرداخت وام یک میلیون تومانی در دو نوبت، کمک هزینه 200 تا 600 هزار تومانی را در دستور کار خود قرار داد. حمایت معیشتی 100 و 120 هزار تومانی نیز از آذرماه 99 به مدت چهار ماه در نظر گرفته شد که اولین مرحله واریزی نیز ساعت 24 پنجشنبه گذشته (27 آذرماه) به حساب خانوارهای مشمول این طرح واریز شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد