مقاومت جدی شپنا کجاست؟

مقاومت جدی شپنا کجاست؟

شپنا امروز را با صف فروش آغاز کرد و در یک ساعت ابتدایی بازار یکبار صف فروش سهم جمع شد، اما دوباره به صف فروش نشست تا اینکه در یک ساعت پایانی بازار و با ایجاد جو خوشبینی در یک سری سهام کامودیتی محور دوباره صف فروش سهم جمع شد و این بار با اقبال نسبی خریداران همراه شد. اهداف شپنا در صورت صعود کجاست؟

به گزارش نبض بورس، شپنا امروز را با صف فروش آغاز کرد و در یک ساعت ابتدایی بازار یکبار صف فروش سهم جمع شد، اما دوباره به صف فروش نشست تا اینکه در یک ساعت پایانی بازار و با ایجاد جو خوشبینی در یک سری سهام کامودیتی محور دوباره صف فروش سهم جمع شد و این بار با اقبال نسبی خریداران همراه شد. نهایتا سهم با معامله 170 میلیون برگه سهم و پایانی 1.9 درصد منفی بسته شد.

پیش بینی قیمتی شپنا در روزهای آینده بورس
 

سهم شپنا از اوج قیمتی خود در تابستان سال گذشته حتی تا بیش از 76 درصد هم اصلاح کرد و از محدوده‌ 850 تومان با برگشت قیمتی همراه شد و توانست تا محدوده‌ فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 1500 تومان قیمت را ریکاوری کند. فعلا در عبور از محدوده‌ 1500 تومان موفق نبوده است و به نظر می‌رسد که همچنان این محدوده‌ قیمتی به عنوان مقاومت جدی برای سهم باقی بماند، اما با بررسی اندیکاتور RSI متوجه می‌شویم که خط روند صعودی فعلا از دست رفته است، اما حمایت‌های هندسی جدی بر روی 1100-1070 تومان قرار دارند که می‌تواند روند نزولی اخیر را متوقف کند.

در صورت واکنش قیمت به محدوده‌ 1070 تومان می‌توان انتظار برگشت قیمتی تا محدوده‌ 1500 تومان را داشت، اما اگر محدوده‌ حمایتی 1070 تومان از دست برود حد ضرر قیمت بر روی مرز روانی 1000 تومان قرار دارد.

 
 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد