بازگشت دلار به کانال 27 هزار تومان / قیمت دلار امروز 23 شهریور

بازگشت دلار به کانال 27 هزار تومان / قیمت دلار امروز 23 شهریور

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کمی افزایش همراه بود و به نرخ 27 هزار و 530 تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی هم با افزایش همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز در کانال 27 هزار تومان باقی ماند و 27 هزار و 530 تومان قیمت خورد. نرخ ارز در صرافی ملی امروز با افزایش 101 به 26 هزار و 541 تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی با افزایش حدود 300 تومانی همراه بود و به 26 هزار و 411 تومان رسید.

تحلیل گران فنی باور دارند، اگر دلار بالای سطح یاد شده تثبیت شود، می تواند بار دیگر به مدار افزایشی بازگردد و به سوی مرز 28 هزار تومانی حرکت کند. با این حال، در صورتی که دلار نتواند بالای این سطح باقی بماند، بار دیگر در مسیر نزول قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است این بار به زیر محدوده 26 هزار و 800 تومان برود.

دامنه احتمالی آتی دلار

روز دوشنبه قیمت دلار در مقاطعی تا محدوده 26 هزار و 900 تومانی عقب نشینی کرد ولی به تدریج، خریداران وارد بازار شدند و توانستند دلار را به کانال بالاتر بازگردانند. دیشب در معاملات پشت خطی نیز تمایل به خرید در بازار بیشتر بود و به همین دلیل، اسکناس آمریکایی توانست خود را تا محدوده 27 هزار و 300 تومان بالا بکشد. برخی فعالان اعتقاد داشتند که پس از اینکه بازار از روز شنبه در مسیر نزولی قرار گرفت، نیاز به یک اصلاح قیمت داشت. از نگاه آن ها بازار با خطر صدور یک قطعنامه در شورای حکام در مسیر صعودی قرار گرفت ولی پس از اینکه خطر یاد شده تا حدی از سر بازار برداشته شد، به سوی همان محدوده 27 هزار و 100 تومانی قدم برداشت که اواسط هفته گذشته در آن قرار داشت.(اقتصادنیوز)

مطالعه بیشتر: اخبار سیاسی مهم برای قیمت دلار / خریداران دلار بخوانند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد