اگر سهام فملی دارید، بخوانید (14بهمن)/ پیش‌بینی سود فملی به روزرسانی می‌شود

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (14بهمن)/ پیش‌بینی سود فملی به روزرسانی می‌شود

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران چهار درصد افت کرد و مانند روز گذشته به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب به مدت 60دقیقه متوقف شد.
برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید  برای دنبال کردن اخبار سهام «فملی» اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

معاملات امروز فملی متعادل کلید خورد و در میانه بازار به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب به مدت یک ساعت متوقف شد. پس از آن معاملات به صورت متعادل ادامه یافت و خبری از صف فروش نشد. مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی نامه‌ای به ريیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی اعلام کرد که EPS اعلام شده بر اساس گزارش 9ماهه سال99 بوده است و با توجه به اطلاعات جاری و سناربوهای محتمل بازنگری خواهد شد. متعاقبا EPS به روزرسانی شده تا تاریخ 20بهمن اعلام خواهد شد. گفتنی است که این نماد امروز سومین نمادی بود که در افت شاخص کل بیشترین تاثیر را داشت.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد 10,370ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود 105میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 10,300ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود 105میلیارد تومان رسید. همچنین 49درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و 51درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 102میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون سهم (2درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد