عملکرد هفتگی سهام عدالت / ارزش سهام عدالت صعودی می‌شود؟

عملکرد هفتگی سهام عدالت / ارزش سهام عدالت صعودی می‌شود؟

در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت حدود 300 هزار تومان افت کرد و به 10 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت روندی نزولی داشت اما به دلیل کاهش دامنه نوسان منفی سهم‌ها شاخص‌کل و ارزش سهام عدالت کمتر از گذشته افت کردند.

ارزش سبد سهام عدالت قبل از دوره اصلاح بیش از 21 میلیون تومان بود اما به دلیل روند نزولی بازار سهام در 6 ماه گذشته ارزش سبد سهام عدالت نصف شد و این درحالیست که فروش سبد سهام عدالت در بازار سهام متوقف شده است و سهامداران عدالت تنها شاهد افت ارزش دارایی خود هستند.

سبد سهام عدالت در دوره نزول بازار سرمایه نوسان زیادی داشت و حتی تا زیر 10 میلیون تومان نیز نزول کرد اما روند صعودی این سبد نیز هیچ وقت پایدار نبود و این در حالیست که سبد سهام عدالت از نمادهای ارزنده بازار سهام تشکیل شده است.

به نظر می‌رسد سبد سهام عدالت در کوتاه‌مدت رشد چندانی نداشته باشد اما کارشناسان عقیده دارند سهامداران می‌توانند در بلند مدت بازدهی خوبی از این سبد دریافت کنند.

در جریان شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سبذ سهام عدالت 10 میلیون و 800 هزار تومان بود و تا روز دوشنبه تا 10 میلیون و 560 هزار تومان ریزش کرد اما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افت چندانی نداشت و در محدوده 10 میلیون و 500 هزار تومان باقی ماند.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد